Specificaties Laser printer (Kleur) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
FilmLabNewbie 29 september 2017 Product gekocht

HP Laserjet Pro M452nw

Mijn HP CP1518ni ging mechanisch kapot. Ik kwam snel op deze uit en ik ben erg tevreden. Installatie onder Mac OS-X stelde niks voor. Stekker erin, netwerk kabel erin en hup de printer toevoegen. Werkt meteen. Duidelijk display maar wellicht wat groot voor op een buro.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit verhouding
  • Eenvoudige installatie
  • Snel
  • Stil voor een laser printer
  • Handige bediening
  • Ragscherpe afdrukken
  • Neutrale kleuren

Minpunten

• Zwaar
  • Handmatig dubbelzijdig
  • Zwaar
  • Redelijk groot apparaat
  • Aanschaf toner is altijd ernorm bedrag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP Laserjet Pro M452nw?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8