€ 64,17
Specificaties Small form factor • 4 interne bays - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Willem de Moor - Redacteur 9 december 2015

Vijf mitx-behuizingen: klein maar fijn

De Core V1 van Thermaltake combineert een beperkte afmeting met functioneel ontwerp. De zijdes zijn gelijk, zodat ze een kubus vormen. De inhoud is gemiddeld, maar de prijs is een van de laagste en het is de enige behuizing met een grote 200mm-ventilator. De indeling is bovendien zeer praktisch en er is volop ruimte voor je processorkoeler, videokaart, drives en voeding. Lees verder »

Tweakers zegt: 7,5

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
acv159357n 12 juli 2018 Product gekocht

Thermaltake Core V1 Zwart

voor deze prijs zijn er VEEL betere cases op de markt dan de Core V1.. overal is geld bespaard, en dat is goed te merken. moederbord mounting holes die niet getapt zijn, half geponste en missende pompnagels, extreem dun materiaal, ik ben er niet over te spreken. disign verder.. oke

Pluspunten

• 200mm fan (3pin..)
  • raampje (acryl..)
  • usb 3.0

Minpunten

• voor mini itx groot (hoeft geen minpunt te zijn)
  • erg goedkope filter, die moeilijk te verwijderen en te reinigen is
  • acryl raampje
  • slechte quality controll
  • erg dun materiaal

HenryvanGeffen 15 maart 2018 Product gekocht

Thermaltake Core V1 Snow Edition

Mooie erg compacte kast waar toch grote videokaarten in kunnen, zelf heb ik er een ASUS ROG 1050TI in zitten wat toch een redelijk grote kaart is.

Pluspunten

• Mooie afwerking voor de prijs
  • compact
  • goede koeling

Minpunten

• geen

rv83 4 juni 2017

Thermaltake Core V1 Snow Edition

Leuke kubusvormige kast. Zit vrij slim in elkaar, er past een ATX voeding in en een vrij grote videokaart. De GTX 1060 6GB X-Gaming van MSI past precies en er past ook nog een vrij hoge CPU koeler in.

Pluspunten

• SFF kastje waar een ATX voeding en vrij grote GPU inpast
  • stoffilters voor en onder
  • prima koeling
  • voor 50 euro prima kwaliteit

Minpunten

• 2x 8cm fan ondersteuning achter (had liever 12cm gezien ivm airflow en geluid)
  • HDD bay gevoelig voor resonantie
  • geen geluidsdemping

kornelisjann 27 januari 2016

Thermaltake Core V1 Zwart

Een van de meest voordelige cases die ik ooit heb aangeschaft. Deze case had in mijn ogen ietsjes kleiner gekund. Door uitstekende indeling veel ruimte voor ook kabelmanagement. Ik zal binnenkort een uitgebreidere review schrijven als ik er tijd voor heb.

Pluspunten

• Veel ruimte voor een kleine kast (280mm videokaart en 140mm HSF is best ruim in deze categorie)
  • Kabelmanagement goed te doen
  • Indeling (makkelijk verwijderbare bays aan de zijkant)
  • Uitstekende airflow + grote fan voorzijde meegeleverd
  • Net genoeg ruimte voor een redelijk lange videokaart
  • Ingenieuze stoffilter onderzijde
  • Bouwkwaliteit prima (voetjes houden hem ook op zijn plek)
  • Goedkoop

Minpunten

• Onduidelijke handleiding (welke schroeven heb ik nodig?)
  • Door "open" design en mede fan voorzijde veel luchtverplaatsing hoorbaar

Scarko 14 januari 2016

Thermaltake Core V1 Zwart

Dit is een kleine en mooie kast voor deze prijs. Ik heb hem gebruikt voor een 'mini' build met een GTX 960 en een I5. Er is extra ruimte voor de GPU in de voorkant met de case.

Pluspunten

• Genoeg ruimte voor meeste GPU's
  • Klein maar toch genoeg ruimte
  • Platen aan zijkanten en bovenkant kunnen verwisseld worden

Minpunten

• Standaard fan is luid
  • 'maar' 2 drive-bays

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Thermaltake Core V1 Snow Edition?