Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
karschoo 26 november 2015

Game of Thrones: A Telltale Games Series - Season One, PC (Windows)

Geweldig spel voor elke game of thrones fan! Leuke storyline alsof je naar afleveringen van GOT aan het kijken bent. Spel is lekker laagdrempelig dus mijn oma zou het bij wijze van spreken ook kunnen. Spel is (bijna bioware) story met (soms lastige) quicktime events. Episode is een leuk alternatief-voor-film-kijken.

Pluspunten

• Verhaal!
  • Zes episodes van 1,5 tot 2 uur
  • Bevat weinig relevante spoilers
  • Veel personages uit serie en ook ingesproken door de acteurs

Minpunten

• Moet engelse taal beheersen.
  • Minder leuk als je geen GOT kijkt
  • Quicktime op tabletversie makkelijk
  • Ik vond het eind weinig voldoening geven.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Game of Thrones: A Telltale Games Series - Season One, PC (Windows)?