Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (BE layout) - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
ItsWillem 7 mei 2016

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (US layout)

Vervanger van mijn vorige toetsenbord (Sharkoon Skiller Pro) Super toetsenbord! De overstap is het zeker waard! Toetsenbord heeft felle RGB lichtjes die je via de erg uitgebreide en makkelijk te begrijpen software kan aanpassen. Ook is de bouwkwaliteit erg goed. Daarnaast zit er ook een fijne (detachable) wristwrest bij!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit/stevigheid
  • Felle RGB lampjes
  • Fijne (afneembare) wristwrest
  • Aparte moba/wasd toetsen voor betere grip
  • Uitgebreide software
  • Extra usb-poort aan de achterkant
  • Makkelijke, uitgebreide software

Minpunten

• Redelijk luide switch (Brown)
  • Geen dedicated mediakeys (als bij de K70)
  • Stugge, niet braided kabel

Ikkerens 13 april 2016

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (US layout)

Dit toetsenbord was een vervanging van mijn Logitech G910. Qua typcomfort ga ik er heel iets op achteruit, maar na alle driver/software issues met Logitech Gaming Software, en de afwezigheid daarvan bij Corsair, zou ik niet meer weg willen.

Pluspunten

• Goede software, veel configuratiemogelijkheden
  • Mooie effecten
  • MX Brown typt fijn

Minpunten

• Luid voor MX Browns
  • Minder comfortabel dan Romer-G

Roeptoeter 1 april 2016

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (US layout)

Genoeg ruimte tussen de toetsen, polssteun, duidelijke verlichting. De MX-Brown toetsen typen heerlijk. Superlatieven tekort voor dit ToBo. Verlichting is niet te fel en dus niet vermoeiend voor de ogen. Het is is een plezier om erop te typen en ermee te gamen. Enigste minpunt is de software. Niet intuitief.

Pluspunten

• Fijne MX-Brown toetsen
  • Prettige en duidelijke verlichting
  • Duidelijk lettertype op de keycaps
  • Degelijk en zware uitvoering
  • Genoeg ruimte tussen de toetsen
  • Polssteun
  • USB doorvoer
  • Verlichting voor elke toets afzonderlijk aan te passen

Minpunten

• Software

Qwizh 30 maart 2016

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (US layout)

Dit toetsenbord een flinke tijd gebruikt en hij bevalt nog altijd even goed. Je kunt verschillende profiles downloaden met verschillende kleurenschema's dus echt saai wordt het nooit. Hij is mooi afgewerkt en vingerafdrukken zijn er praktisch niet te zien. Met het arm steuntje kreeg ik vrijwel nooit last.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Duidelijke verlichting
  • Omwisselbare keycaps

Minpunten

• Stugge kabel

DikBosssNewbie 8 februari 2016

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (US layout)

Dit toetsenbord heb ik nu ruim een week. Hij werkt echt perfect en ben er zeer tevreden over. De software is erg uitgebreid en heeft veel opties en lijkt daarom wat lastig. maar al met al zeker een aanrader.

Pluspunten

• voelt solide aan
  • mooie verlichting
  • snelle reactie
  • erg fijne switches

Minpunten

• kabel vrij dik en stug

Meijerbink 10 januari 2016

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (US layout)

Ik heb dit toetsenbord nu 1 dag. Het is een heel erg fijn toetsenbord. Voelt heel stevig aan, geen goedkoop plastic gevoel. RGB verlichting is erg mooi. Ook op een Mac computer werkt dit toetsenbord, google ccMSC/ckb! Die software is trouwens veel makkelijker dan de windows versie van corsair.

Pluspunten

• Fijne mx switch
  • Mooie RGB verlichting
  • Voelt premium aan

Minpunten

• Slechte software

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Brown (BE layout)?