Toshiba P300 (Retail), 1TB

Specificaties 1TB • 3.5" HDD (SATA-600) • 7.200rpm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Toshiba P300 (Retail), 1TB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
a.vandenhoeven 14 april 2018 Product gekocht

Toshiba P300 (Bulk), 1TB

Goedkope (Amazon.de), stille schijf die prima werk (nu 1 jaar al)

Pluspunten

• snel
  • goedkoop
  • betrouwbaar

Minpunten

• Bulk. geen schroefjes , geen kabels

devjj79 21 januari 2018 Product gekocht

Toshiba P300 (Retail), 1TB

Luid. Ik zou het niet nog een keer kopen. Ik gebruiken hem als backup schijf nu en niet vast in the computer, want het is geen gehoor. Ik zou deze kopen: Toshiba MG03ACA, 1TB. Die is netjes stil. https://tweakers.net/pricewatch/345269/toshiba-mg03aca-1tb.html

Pluspunten

• Zou snel moeten zijn. Ik merk het niet zo.

Minpunten

• Luid

PaulBNL 4 april 2017

Toshiba P300 (Bulk), 2TB

Vorige week een 120GB SSD & deze harde schijf gekocht (2TB), ter vernieuwing van mijn oude schijven, die aan vervanging toe waren. Tot nog toe zeer te spreken over de scherpe prijs kwaliteit verhouding van deze schijf. 188 MB Read Write via CDM. Ook online veel positiefs over deze schijf.

Pluspunten

• Snel, voor een HDD.
  • Scherpe prijs kwaliteit verhouding.
  • Ideaal voor games icm een SSD.
  • 7200 RPM.

Minpunten

• Je hoort hem wel wat, maar dit schijnt acceptabel te zijn voor een snellere HDD.
  • Duurzaamheid moeten we even afwachten, het is nu niet echt een "mainstream" harde schijf.
  • Mocht je deze HDD, als "Main Schijf" gebruiken, net als ik, en je hebt last van de automatische head parking (Wat een heel licht tikkend geluid geeft.) Dan kun je dit heel makkelijk uitzetten via het gratis open source programma: Crystal Disk Info. (Ga naar functie, Geavanceerde functies, AAM / APM Beheer, en zet de schuif naar rechts, vandaag gedaan, daarna geen klikjes / tikjes meer.)

patrick43 29 oktober 2016

Toshiba P300 (Retail), 2TB

Goede reviews gelezen op Amazon.com Bevalt heel goed, is stil en haalt leessnelheden tot 205MB en schrijfsnelheden tot 198MB (CrystalDiskmark). In gebruik als opslag schijf, reageert ook snel met bladeren mappen/foto’s. Over betrouwbaarheid en levensduur kan ik niets melden (1 week in gebruik) Zou hem zeker een 2e keer kopen.

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • 7.200rpm

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Toshiba P300 (Retail), 1TB?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport