Specificaties Access Point, WiFi max. 1,317Gbps - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
QuatroXL 15 februari 2017

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Dit is een top product! Ik was al een tijdje op zoek naar een oplossing voor de vele 2,4GHz AP's in mijn omgeving. Zelfs de Babyfoon was verdachte in het verstoren van mijn online activiteiten.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Compleet met POE voeding
  • Mooie software interface
  • Bereik van access point

Minpunten

• Software kan niet om gaan met speciale tekens in path.
  • Handleiding >70MB
  • Mooie software interface
  • IE incompatibiliteit

TjalleK 2 augustus 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Geweldig Accesspoint. Werkt goed. Goed bereik. Featureset voor als je net iets meer wil.

Pluspunten

• Goed Bereik
  • Featureset

Minpunten

• Unifi app of controller nodig
  • Eigen POE implementatie

Beheerbaarheid Score: 4

Koriel 17 augustus 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Ik woon in een huis uit 1994, dikke betonnen vloeren etc. Een nachtmerrie om overal goed Wi-Fi bereik te hebben. Dus nu voor dit Ubiquiti access point gekozen. Goede keuze!

Pluspunten

• Super bereik
  • Middels PC enorm veel opties.
  • Live Support via de pc suite.

Minpunten

• Documentatie
  • Niet voor digibeten

unifan38 28 maart 2017

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Prachtig AP voor een redelijke prijs. Haalt de beloofde snelheden en doet wat het doen moet. Heb weer overal stabiele dekking in huis! Je dient wel enige kennis te hebben als je instellingen wilt gaan wijzigen en het werkt alleen met PoE dus niet over stroom.

Pluspunten

• Goed bereik
  • Featureset
  • Mooie software
  • Prachtig om naar te kijken
  • Net genoeg LED licht
  • Mogelijkheden tot Tokio!

Minpunten

• Voor de minder vaardigen, lastig om in te stellen
  • Alleen PoE

Beheerbaarheid Score: 3

no_way_today 8 juli 2017 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Het bereik is ongeveer 3 meter verder dan mijn experiabox, vind het product ronduit tegenvallen. Als ik dit van te voren wist had ik het niet gekocht. Ik ga maar op zoek naar een ander.

Pluspunten

• mooi design
  • papieren verpakking

Minpunten

• bereik (4 m verder dan experiabox)
  • prijs
  • alleen horizontaal bereik

Beheerbaarheid Score: 1

SuperTweaker01 30 oktober 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Deze Ap AC LR aangeschaft vanwege het geroemde grote zendbereik. Ik wilde na aanschaf het Wifi signaal van mijn V10 Experiabox uitzetten. In eerste instantie sterk wisselende snelheden van 2-30Mbps. Na een aantal dagen gebruik is signaal veel stabieler geworden. Zendsignaal is niet veel sterker dan die van de V10

Pluspunten

• Sterk zendsignaal
  • mooi design
  • uitgebreide software (controller)

Minpunten

• Bij sommige clients sterk wisselend snelheid

cj1 29 juni 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Het bereik is behoorlijk goed. In een buitenopstelling (in een plastic tasje aan de vlaggemast gehangen), in een bewoonde binnenstad, met 3 hotels in de straat, lukt het op 117 meter afstand nog net om een downloadsnelheid van 1 Mbps te halen.

Pluspunten

• Behuizing met oog voor details

Minpunten

• Witte LED op AC licht bijna niet op
  • Standaard hostnaam alleen een sterretje
  • Geen stand-alone configuratie mogelijk zonder controller(software)

Arjan0369 22 augustus 2019 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Af te raden - de firmware is niet in te voeren - de website is ontoegankelijk en onlogisch opgebouwd - de reset is ondenkbaar, met alle tips en hints is een reset onmogelijk uit te voeren. - de ssid blijkt opeens de gebruikersnaam te zijn Kortom: koop deze niet !

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Bagger

stoetenj 14 april 2019 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Veel geprobeerd, maar niets werkte naar tevredenheid. Nu met een 3-tal AP AC LR heb ik probleemloos wifi door het gehele huis icm een Draytek Vigor 2120 router. Gecombineerde 2,4 en 5 GHz kanalen geven op sommige android toestellen problemen dus kanalen gewoon blijven scheiden.

Pluspunten

• Stabiel
  • altijd goed verbinding

Minpunten

• Sommige Android toestellen kunnen niet met gecombineerde 2,4 en 5 G kanelen omgaan

RLezerNewbie 3 december 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

prima accesspoint met een uitstekend bereik, het inrichten van de controller is even extra werk, maar daarna enterprise opties en instellingen tot je beschikking en dat voor een mooi prijsje . zeer tevreden over: hangt centraal op de eerste verdieping en bereik tot achterin de tuin.

Pluspunten

• bereik
  • kwaliteit
  • opties en mogelijkheden
  • POE (1 kabel nodig)

Minpunten

• controller nodig voor het instellen.

nr18 16 oktober 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Vervanger voor EnGenius ECB-300 welke na jaren trouwe dienst, het youtube gelurk van 3 kids niet meer trok. Ik heb er 2 aangeschaft zodat er op zolder ook goed WiFi bereik is.

Pluspunten

• POE
  • Bereik
  • Controller software

Minpunten

• Niet configureerbaar via web-interface

Eric70 19 augustus 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Ideaal spul, gecombineerd met 2 'gewone' Unifi AP's op 1e en 2e verdieping voor dekking in het hele huis (waarschijnlijk 1 te veel) en deze in de woonkamer waarbij bereik in de tuin ook uitstekend is. Controller software draait op en Raspberry Pi met aparte netwerken voor de kinderen/gasten.

Pluspunten

• Nooit down (behalve bij update)
  • Controller software
  • Eenvoudig iemand (tijdelijk) blokkeren

Minpunten

• Vereist wat studie om alle mogelijkheden te kunnen gebruiken

Luigi1 31 maart 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Zeer goed Access Point. Goed bereik, stabiel en de Unifi software werkt zeet goed voor de Access Points. Met twee Access Points een goede verbinding in een groot huis met vele gebruikers en apparaten. Werken naar alle tevredenheid.

Pluspunten

• Goed bereik
  • Stabiel
  • Software is goed.

Minpunten

• tot nu toe geen

axensir 18 februari 2018 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Wat een geweldige producten, werkt perfect en is snel geinstalleerd. kan ook gebruikt worden zonder controller maar dan mis je mooie grafiekjes. kortom met deze producten haal je de wifi in huis die je altijd al hebt willen hebben!

Pluspunten

• Gemak
  • Mooi om te zien
  • Controllersoftware en opties
  • Snelheid en stabiliteit
  • POE
  • Led status

Minpunten

• Java installatie voor controllersoftware

Probub 25 juli 2017 Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

2 van deze gekocht om na mijn verhuizing een Engenius ECB600 te vervangen. Tot nu toe geen spijt van, met name de controller is echt een aanvulling. Hierdoor wordt er veel inzichtelijk. Ik heb er een op de zolder in de nok geplaatst en een in de woonkamer.

Pluspunten

• net uiterlijk
  • prijs
  • controller software
  • POE
  • 1 SSID met meer apparaten
  • snelheid
  • stabiliteit

Minpunten

• geen

yorroy 20 maart 2017

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Heerlijke accespoint om op plekken te hangen waar geen stroomafsluiting is. Fijn dat de PoE injector wordt meegeleverd. Het bereik is goed te noemen. Vanaf de begane grond tot en met zolder nog net bereik op 5ghz. Nadeel: eigenlijk niet voor doorsnee consumenten bedoeld. De interface is vrij ingewikkeld.

Pluspunten

• Bereik
  • Design
  • PoE injector meegeleverd

Minpunten

• Ingewikkelde interface
  • Controller software nodig

hb96 14 maart 2017

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Een uitstekend product voor een mooie prijs. Mooie strakke moderne vormgeving. Tevens makkelijk te installeren en eventueel te monteren aan wand/plafond.

Pluspunten

• Design/Vormgeving
  • Bereik WiFi
  • Stabiel

Minpunten

• Geen webinterface
  • Vereist een controller (java)

hinse 19 december 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Uitstekend apparaat, zeer goed bereik door het hele huis (jaren '30 dus veel hout/weinig beton) en de tuin.

Pluspunten

• Goed bereik
  • Compact, d.w.z. geen uitstekende antenne's

Minpunten

• Beheerinterface in Java

rvoort 29 oktober 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Prima accespoint. Alleen het instellen via de webpagina is wat omslachtig het bereik en de snelheid zijn perfect.

Pluspunten

• Snelheid
  • Bereik
  • stabiel

Minpunten

• Unifi app of controller nodig

wslaperNewbie 19 juli 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

product ziet er goed uit leuk design alleen werkt bagger. kijk even op deze URL: https://community.ubnt.com/t5/UniFi-Wireless/Connection-Dropped/td-p/1275067. en deze is nog erger: https://community.ubnt.com/t5/UniFi-Wireless/clients-complain-about-dropping-from-connecting-to-unifi-ap-lr/td-p/480623 Ik had de zelfde problemen en kreeg zelfs 5Ghz helemaal niet geconnect.

Pluspunten

• mooi design
  • prima aansluit mogelijkheden

Minpunten

• werkt niet goed
  • dropped netwerk connectie

Shorty24 28 juni 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Ik moet even m'n enthousiasme kwijt over de Unii AP AC LR. Deze had ik besteld omdat ik helemaal klaar was met de gebrekkige Wifi dekking in m'n huis na verschillende routers. Wat een verademing! Het werkt! Ik heb nu overal dekking. 4 maanden later: Nog steeds enorm tevreden.

Pluspunten

• Doordachte oplossing
  • Ziet er fraai uit
  • Het werkt!

Minpunten

• Geen UTP kabels is jammer
  • Best flinke diameter

zipb 15 april 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Mijn situatie: huis met 2 verdiepingen/tuin/2 laptops/3 telefoons/iPad met WIFI Na gehannes met meerdere routers als roaming AP's deze AP AC LR gekocht. Alle andere radiootjes(Thomson UPC router, airport extreme) uitgeschakeld, AP AC LR geïnstalleerd, en bingo, overal snel tot zeer snel internet. Heel goed!

Pluspunten

• snel
  • groot bereik
  • WAF(strak uiterlijk)

Minpunten

• software zeurt over een onveilige verbinding

Miuccia 14 april 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Een WAANZINNIG goed accesspoint die al mijn verwachtingen rond bereik heeft overtroffen. Eenvoudig aan te sluiten en te configureren. Oja, en hij ziet ook nog eens mooi uit en heeft maar één netwerkkabel nodig voor data en stroom.

Pluspunten

• Zeer goed bereik
  • Mooie vormgeving
  • Eenvoudig te configureren
  • Meegeleverde PoE-inserter

Minpunten

• Geen netwerkkabeltjes meegeleverd
  • Niet compatibel met andere PoE-apperatuur ivm ander voltage

PVTD 24 februari 2016

Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)

Laat je niet verschieten van de prijs... It's worth every penny! Na talloze WiFi AP's te proberen, en altijd problemen met snelheid, stabiliteit en reboots/resets heb ik EINDELIJK mijn peace gevonden. Deze staat nu al 2 weken aan en heb er niets aan moeten doen. Echt een topper!!!

Pluspunten

• Stabiel
  • Kan echt vele connecties aan
  • Niet té moeilijke instalatie
  • Veel kleiner dan verwacht
  • Met veel metaal en versterkte muren/vensters presteerd deze super
  • Geen constante reboots
  • Aanrader

Minpunten

• Geen LAN kabels meegeleverd. Moet je zelf aanschaffen. (cat5e+)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)?