Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
city17 11 juli 2020 Product gekocht

REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg

Prima filament voor een redelijke prijs. Relatief flexibel, breekt niet snel, en zeer consistent met een mooie glans.

Pluspunten

• Flexibel (breekt niet snel)
  • Mooie glanzende zwart
  • Goed verpakt

Minpunten

• Kartonnen spool (maar wel stevig)

Printcapaciteit Score: 5
Printkwaliteit Score: 5

Mister E 13 maart 2021 Product gekocht

REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg

Ik heb net mijn eerste 3D Benchy geprint met mijn nieuwe printer en de kwaliteit is echt uitstekend. Ook de verpakking is geweldig met de uitzondering dat het niet vacuüm is verpakt. Ben zelf geen fan van kartonnen spoelen, maar deze zijn zeer degelijk. Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs.

• Kwaliteit
  • Verpakking

Minpunten

• Niet vacuüm verpakt

Printcapaciteit Score: 5
Printkwaliteit Score: 5

P.PaspalasNewbie 9 januari 2021 Product gekocht

REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg

Waardeloos. spool leek alsof het een week in het water heeft gelegen. poppend geluid bij printen, zelfs het silicagel zakje voelde vochtig aan. filament zit op kartonnen spoel maar schuurt tegen spoelhouder aan waardoor er een soort stof op de spoelhouder gaat zittent

Pluspunten

• geen
  • geen
  • geen

Minpunten

• bevat vocht
  • niet vacuum gesealed!
  • 3x niks, bedrijf heeft geen verstand van 3D printen

Gnarkill2k6 5 mei 2017

REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg

Prima prijs maar matig en mat printresultaat. Eerder donker grijs dan zwart, grove textuur (op rol), matige kwaliteitscontrole. Geen anti-vochtzakje in verpakking ondanks dat dit wel beloofd wordt op de website van de fabrikant. Opmerking/vraag via mail na een week nog niet beantwoord. Tegenvaller, koop ik niet meer.

Pluspunten

Minpunten

• Kleur (niet diep zwart)
  • Matig resultaat
  • Klantenservice

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een REAL filament zwart 1,75 mm PLA 1 kg?