Apple iPhone 6s Plus 128GB Goud

Review door de redactie

Door Wout Funnekotter - Hoofdredacteur 2 oktober 2015

Apple iPhone 6s en 6s Plus: nog beter, nog duurder

Met de iPhone 6s Plus borduurt Apple voort op het succes van de iPhone 6 Plus. De behuizing is vrijwel identiek en in eerste instantie lijkt hij daarom niet nieuw. Dat is jammer, want voor een 5,5"-telefoon is hij aan de lompe kant. Op veel vlakken, zoals snelheid, camerakwaliteit en stevigheid is hij wat beter dan de vorige iPhone. Het grootste verschil is 3D Touch, de techniek die het mogelijk maakt om extra hard op het scherm te drukken voor nieuwe functionaliteit. Dat werkt technisch gezien goed en het is een leuke extra, maar vooralsnog niet meer dan dat. Dat het basismodel slechts 16GB geheugen heeft, vinden we erg karig voor een toestel in deze klasse. En dat terwijl de prijs nog eens hoger ligt dan vorig jaar. Dat maakt de iPhone 6s Plus tot een hele goede telefoon voor mensen die het geld ervoor overhebben, maar als het aankomt op prijs-kwaliteitverhouding verliest hij het van veel concurrenten. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
L-VIS 4 april 2016

Apple iPhone 6s Plus 128GB Grijs

Groot, groter grootst? Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. De grootte is totaal niet erg. Tuurlijk als je hem eerst vast hebt schrik je wel een beetje. Is hij niet te groot? Nee, je vraagt je af: Hoe heb ik ooit zonder gekund?

Pluspunten

• Schermgrootte
  • Goede accu

wvdburgt 17 oktober 2015

Apple iPhone 6s Plus 128GB Grijs

Ik maak een flinke stap van de 5s naar de 6s. Hij is sneller, groter en werkt als een zonnetje. De vingerprint sensor is soms iets te snel. Hoewel hij vrij prijzig is toch wel erg fijn.

Pluspunten

• bloedje snel!!!
  • goede camera ivm 5s
  • groter scherm is wennen maar uiteindelijk handig
  • degelijk gebouwd
  • vingerprint scanner is super snel
  • Live photo is een leuke toevoeging
  • trilfunctie is een stuk heftiger
  • 3d touch bied nieuwe interface functies

Minpunten

• niet matched met Apple Watch Space gray (watch is donkerder)
  • gladde behuizing
  • prijzig (ondanks dat ik hem via werk heb gekocht)
  • weinig applicaties met 3d touch ondersteuning

Jeffrey0416 15 oktober 2015

Apple iPhone 6s Plus 64GB Zilver

De nieuwe generatie is in mijn ogen daadwerkelijk een vooruitgang tegenover de oude generatie. De enorme toename in snelheid en kracht is duidelijk te merken, het materiaal gebruik is zoals altijd hoogwaardig en dit in combinatie met wat leuke nieuwe features en iOs 9 maakt het een zeer geslaagd product.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Snelheid
  • Camera
  • Beeldscherm
  • Gebruiksvriendelijkheid

Saturnus 4 maart 2019 Product gekocht

Apple iPhone 6s Plus 64GB Zilver

Nu 2,5 jaar in gebruik. Bouwkwaliteit goed. Met de laatste iOS nog zeer snel. TouchID had sneller en beter gekund. 3D Touch zéér handig. Camera's ok, maar lens snel vies/vet. Kwaliteit telefoonspeaker goed. Kwaliteit muziekspeaker matig. Accukwaliteit loopt snel terug; 1% per maand. Kwaliteit van scherm behoorlijk goed.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Betrouwbare hardware
  • iOS 12 snel
  • 3D Touch zeer handig
  • Telefoonspeaker
  • Goed scherm

Minpunten

• TouchID soms traag en onbetrouwbaar
  • Lens snel vies/vet
  • Muziekspeaker
  • Accu snel ongezond; snelheidsverlies

RemcoB055 5 december 2016

Apple iPhone 6s Plus 16GB Grijs

De iPhone 6S is voor mij te klein, dus ik heb gekozen voor de plus-variant. Hij ligt erg fijn in de hand en voelt goed aan. De software is ook erg fijn te gebruiken, maar wat wordt er anders verwacht van Apple.

Pluspunten

• Scherm is van hoge kwaliteit
  • Na 24 uur bij hoog gebruik nog ruim 30% accu over
  • 3D Touch

Minpunten

• 16GB is voor mij persoonlijk aan de kleine kant

bodhie 25 augustus 2016

Apple iPhone 6s Plus 16GB Grijs

Ik ben vind het persoonlijk een fijne telefoon, zelf heb ik destijds gekozen voor de Plus variant omdat het beeld groter was. Als ik de keus nu nogmaals moet maken kies ik toch voor een met meer opslag omdat 16 GB nogal snel vol zit.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooie resolutie
  • Snel

Minpunten

• Weing geheugen
  • Batterij duur

Y0shi 14 mei 2016

Goed Toestel, Lange uptime, Veel ruimte

Pluspunten

• Ruimte
  • Scherm
  • Uptime

• Uitbreidbaarheid

Kjeld1990Newbie 26 april 2016

Apple iPhone 6s Plus 64GB Grijs

Uitstekende telefoon met super snelle Touch-ID, als je de knop alleen al indrukt ontgrendeld die zichzelf eigenlijk al meteen. Voor normaal gebruik zou de accu makkelijk 3 dagen mee moeten gaan, gebruik je hem zwaarder dan zal dit ongeveer 2 dagen zijn. En de display reageert zoals het zou moeten.

Pluspunten

• Accuduur
  • Hoge Display Kwaliteit ( 1080p )
  • Snelle Touch-ID
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Hoge Prijs
  • Camera Steekt uit aan de achterkant

developcolors 4 april 2016

Apple iPhone 6s Plus 16GB Grijs

De Iphone 6s is een prachtige telefoon die zeker aan alle eisen voldoet! Het enige nadeel is dat alles niet het beste is!, alles is basis! Bijv. Het scherm en de camera, een note 5 van Samsung is een stuk beter!

Pluspunten

• Voldoet aan alle eisen
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Niet robuust
  • Alles is basis
  • Slecht scherm

robenroute 28 maart 2016

Apple iPhone 6s Plus 64GB Grijs

Hoewel aan de grote kant is dit toch wel een bijzonder prettige telefoon. Het gemak van iOS geldt natuurlijk voor alle modellen, maar de Plus heeft toch enkele kleine dingen die door mij extra gewaardeerd worden: - Grootte batterij/accu - Optische beeldstabilisatie

Pluspunten

• Afwerking
  • Optische beeldstabilisatie
  • Ruim geheugen

Minpunten

• Niet de goedkoopste
  • Te dun?

Jellep3tje 2 februari 2016

Apple iPhone 6s Plus 64GB Grijs

De overstap van 3 apparaten, iPhone 5S, iPod Touch 4 en een iPad mini 3 naar de iPhone 6S Plus gemaakt. Een prachtig scherm met voldoende accuduur voor de hele dag en voor mij persoonlijk groot genoeg in plaats van een iPad mini. 3D touch werkt als een zonnetje

Pluspunten

• Schermkwaliteit
  • Camera (Foto & Video)
  • Bouwkwaliteit
  • Accuduur
  • Bizar snel

Minpunten

• Facetime cam voelt niet aan als 5MP

AniszNewbie 29 november 2015

Apple iPhone 6s Plus 64GB Grijs

door het nieuwe 3D touch kun je heel makkelijk in je openstaande apps komen, zonder het aanraken van de home knop. 64GB is precies genoeg geheugen. Bij normaal gebruik gaat de batterij ongeveer 1,5 dag mee. Foto's worden ook super mooi, vooral met flits.

Pluspunten

• Mooi design
  • Houd goed vast
  • Goede batterij
  • Camera veel mooier dan voorganger
  • Groot
  • 3D touch is erg handig
  • Super snel een helder scherm
  • Wel degelijk veel verschil tussen de 6 en 6S

Minpunten

• De prijs
  • Selfie camera lijkt niet erg verbeterd
  • Hij is zo goed dat ik soms bang ben dat hij gestolen word
  • In de kroeg of naar het strand zou ik m niet meenemen
  • De grootte moet wel bij je passen

JordyStegenNewbie 10 november 2015

Apple iPhone 6s Plus 16GB Grijs

Het was even wennen op het begin aan het grote scherm, maar na een paar dagen te hebben gebruikt heb je hier geen last meer van. er is vooral flink onder de motorkap is gesleuteld. En daar blijft het bij. Geen echte vernieuwing.

Pluspunten

• verbeterde camera 12 MP
  • 3D Touch
  • snelle prestaties

Minpunten

• Weinig vernieuwing
  • Eenvoudig

Scrtz 25 september 2015

Apple iPhone 6s Plus 64GB Grijs

Supermooie iPhone met 4K video, live photo's, force touch en 2x snellere touchID, jammer van de uitstekende camera alleen.

Pluspunten

• 4k Video
  • Live photo's
  • Force touch
  • 2x snellere touchID

Minpunten

• Uitstekende camera

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple iPhone 6s Plus 128GB Goud?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones