1 review

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
PloLeider 27 juni 2018 Product gekocht

Behringer Truth B1031A (Geel, Zilver)

Ik heb de zwarte versie (maar die staat niet in de products list). In eerste instantie gekocht als monitoren voor bij de PC, maar doen nu dienst als geluidset bij de televisie (zijn ze wat mij betreft geschikter voor). Ze hebben een mooi helder geluid, ook bij hardere volumes.

Pluspunten

• Degelijke zware monitoren
  • Helder studiogeluid
  • Voldoende aansluitmogelijkheden
  • Professioneel geluid voor een kleine prijs

Minpunten

• Versterkers worden warm. Wil nog wel eens helpen om ze niet constant aan te hebben
  • Zeer gevoelig voor lek-stroom, zorg dus voor dure kabels en/of een HUM remover
  • Te weinig Bass-weergave voor een studio monitor

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Behringer Truth B1031A (Geel, Zilver)?