Intel Core i5-6600 Boxed - Reviews

Specificaties 1151 socket • Quad core @ 3,3GHz-3,9GHz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
PV1Newbie 17 september 2017 Product gekocht

Intel Core i5-6600 Boxed

Deze CPU gekocht ipv de i5-7600 omdat oudere Windows versies nog volledig ondersteund worden. Nadeel : turbo boost tot 3900MHz haalt deze CPU precies nooit (3600 MHz max). Beetje bedrog, intel ? Snelheidswinst tov mijn 6 jaar oude i5-2500K is 10 a 20 % in Winrar 5.4, dit is weinig...

Pluspunten

• zuinig !
  • snel
  • updates oudere Windows versies

Minpunten

• weinig snelheidswinst tov 6 jaar geleden
  • duur

Pokjus 3 september 2017 Product gekocht

Intel Core i5-6600 Boxed

Heb hem in mijn pc geniet er dus elke dag van ook al denk ik dat je beter kan door sparen voor een i7 die kunnen iets meer hebben dan deze

Pluspunten

• Hoge kwalitiet
  • Kan er mee gamen

Minpunten

• Volgens taakbeheer snel 100%

ArnaudAGMeert 14 augustus 2017 Product gekocht

Intel Core i5-6600 Boxed

Prima prijs / kwaliteit. Stock-koeler vervangen door Arctic i11 Duurdere i5-6600 verkozen boven i5-7600 vanwege gebrek aan Windows 7 ondersteuning bij 7th gen.

Pluspunten

• Windows 7 !
  • 65 Watt
  • Thermals 25 - 45 graden
  • 4 cores

Minpunten

• Geen Hyperthreading
  • Stock-koeler

samadriaan1 24 juni 2017 Product gekocht

Intel Core i5-6600 Boxed

Prima cpu, alleen heb ik de stockkoeler vervangen, omdat deze gewoon kak is. Cpu blijft onder 50 graden onder load met mijn pure rock

Pluspunten

• snel
  • prima
  • mooi doosje

Minpunten

• stockkoeler

Allard Pruim 12 mei 2016

Intel Core i5-6600 Boxed

Simpele maar krachtige CPU voor de alledaagse dingen die ik met mijn pc doe, is redelijk voldoende snel maar niet over te klokken naar een hogere snelheid. Komt standaard met een stock koeler die naar mijn mening toch beter vervangen kan worden want hij maakte veel ongewenste geluiden.

Pluspunten

• Redelijk snelle CPU
  • Blijft relatief koel (ook met stock koeler)
  • Schijnt zuiniger te zijn (niet getest maar dat zal ook wel zo wezen)
  • DDR4 ondersteuning
  • Ingebouwde GPU

Minpunten

• Stock koeler heb ik moeten vervangen vanwege ongewenste geluiden
  • Niet over te klokken naar een hogere snelheid
  • Ingebouwde GPU niet het beste

AntonvD 14 februari 2016

Intel Core i5-6600 Boxed

Toen ik een CPU uitzocht, wist ik dat ik niet een i7 nodig had. Want ik speel vooral multiplayer games, en daar heb je immers geen hyperthreading voor nodig. Het moest sws een hoge baseclock hebben en leuk kunnen uitrekenen en toen kwam ik op de i5 6600 uit.

Pluspunten

• 3,3ghz baseclock
  • 3,9ghz single clock (vooral voor oude games leuk)
  • 14nm, dus minder heatwaste en dus een lagere TDP

Minpunten

• De oude 22nm van Haswell is goedkoper en levert even goede prestaties op als de nieuwe 14nm skylake CPUs

Xavorithre 14 februari 2016

Intel Core i5-6600 Boxed

Prima processor voor de niet-overklokkers onder ons. Valt voor de rest niet veel over te zeggen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Prima voor niet-overklokkers

Minpunten

• Geen

noda32 9 februari 2016 Product gekocht

Intel Core i5-6600 Boxed

Snelle en koele processor. Standaard meegeleverde koeler is stil in combinatie met een goede systeembehuizing (bijv. Fractal Design Define R4 Pearl Black).

Pluspunten

• Snel
  • Stil genoeg
  • Energiezuinig

Minpunten

• Niet overclockbaar (intel heeft die mogelijkheid geblokkeerd (iets met monopoly positie))

nick4 6 februari 2016

Goed.

Pluspunten

• Ideaal voor gemiddeld gebruik
  • Komt met cooler
  • Het is een Intel!

Minpunten

• Relatief hoge prijs

FreakerTweaker 4 januari 2016

Intel Core i5-6600 Boxed

De processor is naar mijn weten gewoon prima. Alleen wat me tegenvalt is de stock fan van Intel, deze maakt veel lawaai. Dus een aftermarket fan staat op de wenslijst.

Pluspunten

• Degelijke processor
  • Binnenkort overclockbaar?

Minpunten

• Stock fan maakt veel lawaai
  • Bottleneck i.c.m. goede GPU

NBS 8 november 2015

Intel Core i5-6600 Boxed

Deze CPU aangeschaft, ter vervanging voor de C2D-E6300, met een Mugen 4 er bovenop en Arctic Silver er tussen. CPU is vlot en blijft lekker koel, rond de 18 a 20 graden in idle. In full load komt deze CPU niet boven de 40 graden uit.

Pluspunten

• Zuinig
  • Koel
  • Snel
  • DDR4

Minpunten

• Locked

AtariXLfanboy 30 oktober 2015

Intel Core i5-6600 Boxed

Logisch opvolger voor mijn Intel Q6600. Snel en energiezuinig. En ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik vind het voordeel als een processor locked is. Kom je ook niet in de verleiding om de processor onnodig te beschadigen door het te overclocken.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Gelocked en toch snel
  • Socket 1151 ondersteunt vrijwel alle nieuwe standaarden
  • De snelste met nog een TDP van 65W

Minpunten

• had wel goedkoper mogen zijn
  • veegt de concurentie weg

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i5-6600 Boxed?