Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
ucsdcom 12 september 2016

Samsung Wireless Fast Charging Pad Zwart

Prima Qi geschikte draadloze lader. Genereert meer draadloos laadvermogen. Laad ondersteunde toestellen hierdoor extra snel draadloos op.

Pluspunten

• Zeer snel draadloos laden
  • Laad ook niet quick charge geschikte toestellen op
  • Futuristisch design
  • Mooie gekleurde led gloed geeft laadstatus weer
  • Geen slijtage meer aan je USB poort
  • Geen gehannes meer met verschillende usb kabel typen

Minpunten

• Netstroomadapter niet inbegrepen
  • Prijs bij introductie erg hoog

GamenMetBryan 20 juni 2016

Samsung Wireless Fast Charging Pad Zwart

Ik heb deze fast charger gekocht omdat ik altijd mijn kabels rondslinger. Nu leg ik mijn telefoon 's avonds op de oplader, en haal ik hem 's ochtends - als de wekker gaat zonder moeite van de oplader af. Kortom: gemakkelijk in gebruik, geen onhandige kabels meer.

Pluspunten

• Geen stekkers rondslingeren
  • Draadloos opladen
  • Led indicator
  • Werkt ook met hoesje (clear view cover, s6)

Minpunten

• Geen oplader meegeleverd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Wireless Fast Charging Pad Zwart?