Gigabyte GA-B150M-D3H

Specificaties Socket 1151 • Micro-ATX • Intel B150 chipset - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Gigabyte GA-B150M-D3H. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
SilverPhoenixz 17 mei 2020 Product gekocht

Gigabyte GA-B150M-D3H

Sterk, snel en krachtig moederbord. Met een goede videokaart draait deze nog makkelijk alle games. Nooit gezeur mee gehad werkte altijd op en top! Helaas heeft dit moederbord na 5 jaar wel echt laten merken dat het tijd is voor vernieuwing.

Pluspunten

• Niet kapot te krijgen
  • snel/krachtig
  • Veel USB poorten
  • Lage prijs
  • Makkelijk te plaatsen
  • Klein voormaat
  • Blijft stabiel 39 ℃~ tijdens het gamen

Minpunten

• geen

NanoSector 14 juni 2017 Product gekocht

Gigabyte GA-B150M-D3H

Dit bordje heeft een hele tijd dienst gedaan in mijn systeem. Helaas is het tot 2x toe kapot gegaan op dezelfde manier (terugzetten standaardwaarden BIOS) en raad ik het door de instabiliteit niet aan.

Pluspunten

• Compact met alles wat je nodig hebt
  • Redelijk goedkoop
  • Leuk LEDje op het moederbord, persoonlijk meteen uitgezet omdat mijn kast dicht is
  • UEFI heeft een redelijk 'straightforward' interface...zolang het werkt

Minpunten

• SATA Express poorten kunnen niet gebruikt worden als normale SATA poorten
  • SATA poorten rechtopstaand en dicht bij videokaart; ook al is er wel ruimte over gehouden door plaatsing SATA-Express poort
  • Instabiele BIOS; nu tot 2x toe op moeten sturen voor reparatie na terugzetten fabrieksinstellingen

TienuzzNewbie 18 december 2016

Gigabyte GA-B150M-D3H

Prima bord, handleiding is erg summier, gelukkig weet google alles. Samen met een i5 6400 en 2 reepjes Crucial Ballistix Sport 2400 werkt het als een trein! Achteraf mis ik toch een usb c poortje, maar dat zal met mn telefoon te maken hebben ;)

Pluspunten

Minpunten

• geen usb c

kaneda228 4 augustus 2016

Prima moederbord. doet wat ie moet doen. werkt goed icm i6500

Pluspunten

• DDR4
  • Veel aansluitingen
  • Compleet
  • Goede prijs

Minpunten

• Franse handleiding ?
  • Geen uefi bios mogelijkheid als GPU geïnstalleerd is !?

noda32 1 juni 2016

Gigabyte GA-B150M-D3H

Mooi MB met alles erop en er aan. Draait soepel icm i5 6600.

Pluspunten

• Veel aansluitingen

Minpunten

• Nog niks

FaceroastNewbie 18 april 2016

Gigabyte GA-B150M-D3H

Erg fijn moederbord. Alles voelt zeer degelijk aan en ook de bevestiging van componenten voelt degelijk aan. Installatie was wat omslachtig zonder optical drive. Het bord heeft enkel USB 3.0 poorten die niet optimaal werken zonder drivers. Opgelost met SSD uit oude pc.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • DDR4

Minpunten

• Drivers omslachtig te installeren zonder optical drive
  • Franse handleiding

McRagefit 1 maart 2016

Gigabyte GA-B150M-D3H

Heel goede prijs/kwaliteit: biedt uitzonderlijk veel functies voor een bord in deze prijscategorie! Enige nadeel: herkende mijn gpu (r9 380) niet, crashte telkens als ik de driver installeerde: was opgelost met bios update.

Pluspunten

• 4 slots DDR4
  • Skylake
  • 6 sata poorten, sata express én M2
  • Voelt zeer stevig aan

Minpunten

• Bios update nodig, werkt niet out-of-the-box
  • Onduidelijke handleiding

nzxtquad 6 januari 2016

Gigabyte GA-B150M-D3H

Prima moederbord voor skylake serie, vooral geschikt als je niet van plan bent om te gaan overclocken.

Pluspunten

• Compleet
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Geen

nick4 2 november 2015

Gigabyte GA-B150M-D3H

Een mooi moederbord met nog veel functies aangezien dit een minder uitgebreide chipset is die samenwerkt met Intel's Skylake serie.

Pluspunten

• Design
  • M.2 ssd aansluiting
  • Ddr4 ondersteuning

Minpunten

• Handleiding in het Frans
  • Norton troep tussen de drivers door

therazo 21 oktober 2015

Gigabyte GA-B150M-D3H

Heb dit bord samen met een i5 6400 en wat corsair ddr4 aangeschaft. Zover bevalt dit bord me goed, en heeft nog niet echt minpunten, behalve dat de handleiding echt bizar slecht is die je erbij krijgt, en ik kreeg een spaanse erbij...?

Pluspunten

• De lijn die de audio denk ik? scheidt van de rest van het bord is verlicht
  • Crossfire support
  • 6x Sata 3 en Sata express
  • M.2. Slot
  • 4 usb 3 uitgangen op de achterkant
  • Front-panel connectors zijn kleur gecodeerd, en er staat bij wat wat is
  • 3 x 4 pin connectors voor case fans, handig te bedienen vanuit de bios

Minpunten

• Heeft maar 1 heatsink op de vrm's, terwijl 2 logischer zouden zijn.
  • Uefi had simpeler kunnen zijn
  • De handleiding die erbij zat was hoe je ram installeerd, maar niet hoe je bijv. met de uefi om gaat

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte GA-B150M-D3H?