Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
noguru 7 november 2015

Lexar Jumpdrive S75 16GB Wit

Graaibak aankoop bij de Mediamarkt voor 7 zonder spijt. Helaas wel na 7 maanden kaput.

Pluspunten

• redelijke schrijfsnelheid, goede leessnelheid
  • degelijk schuifmechanisme
  • goedkoop
  • encryptie software meegeleverd

Minpunten

• groot

LEX63 9 september 2016

Lexar Jumpdrive S75 256GB Wit

Maar liefst 256GB opslag en ook nog eens super snel. 169MS/s lezen 57MB/s schrijven. Met deze stick merk je pas echt hoe snel USB 3.0 is. Ik kan me nog herinneren dat ik een 200GB externe Maxtor harddisk kocht voor 225,- USB2.0 dus maximaal 32MB/s. Flach opslag word steeds goedkoper.

Pluspunten

• Super snel 169 lezen 57 schrijven
  • Veel opslag 256 GB
  • Prijs 63,-

Minpunten

• neemt 2 USB poorten in beslag.

HEIONewbie 29 augustus 2016

Lexar Jumpdrive S75 64GB Wit

Een half jaar na de aanschaf heeft dit apparaatje van 40 de geest gegeven. Mooie specificaties maar niet erg degelijk dus. Gelijk uit de verpakking voelde de stick al gammeltjes. Helaas is dit gevoel bewaarheid.

Pluspunten

• Grote opslagcapaciteit

Minpunten

• Snel kapot
  • Gammele behuizing
  • Zeer weinig waardevast

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lexar Jumpdrive S75 128GB Wit?