Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
-J00P- 5 januari 2016

Sennheiser CX 2.00i (Wit)

Ik heb deze oordoppen gekocht als vervanging voor m'n standaard-iPhonedopjes. De eerste indruk is dat het uiterlijk en afwerking niet op kan tegen de iPhonedoppen en ik vraag me af hoe robuust ze zijn bij heftig gebruik. Echter vind ik ze wat betreft geluidskwaliteit en comfort beter dan de Apple-dopjes.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Comfort
  • Gehoekte audiostekker

Minpunten

• Uiterlijk en afwerking

Eclippsis 22 december 2014

Sennheiser CX 2.00i (Zwart)

Goede in-ears met remote voor iDevices. Hoge en middel tonen worden goed weergegeven, lage tonen zijn wat zwakjes.

Pluspunten

• Hoge & middel tonen
  • Remote werkt prima met iPhone
  • Comfortabele fit in de oren
  • Plastic maar voelen redelijk solide
  • Kleine 3.5 mm hoek plug

Minpunten

• Lage tonen niet heel erg aanwezig
  • Symmetrische kabel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser CX 2.00i (Wit)?