Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
Toon reviews van:
-J00P- 5 januari 2016

Sennheiser CX 2.00i (Wit)

Ik heb deze oordoppen gekocht als vervanging voor m'n standaard-iPhonedopjes. De eerste indruk is dat het uiterlijk en afwerking niet op kan tegen de iPhonedoppen en ik vraag me af hoe robuust ze zijn bij heftig gebruik. Echter vind ik ze wat betreft geluidskwaliteit en comfort beter dan de Apple-dopjes.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Comfort
  • Gehoekte audiostekker

Minpunten

• Uiterlijk en afwerking

whitey-d 29 augustus 2018 Product gekocht

Sennheiser CX 2.00i (Zwart)

Nieuwe earplugs hebben ineens laag volume, blijkt aan roostertjes in de earplugs te liggen die verstopt raken. Scheelt aanzienlijk in volume. Schoonmaken ervan gaat bijna niet zonder de lijm los te maken. Daarnaast is het isolatiemateriaal van de kabeltjes inmiddels stuk op meerdere plekken waardoor de audiodraadjes bloot liggen.

Pluspunten

• Gebalanceerde heldere sound, zo lang het volume goed blijft
  • 3 maten oordoppen

Minpunten

• Roostertjes in plugs blokkeren geluid
  • Earplugs verliezen snel volume
  • Kabeltjes na paar maanden kapot

Eclippsis 22 december 2014

Sennheiser CX 2.00i (Zwart)

Goede in-ears met remote voor iDevices. Hoge en middel tonen worden goed weergegeven, lage tonen zijn wat zwakjes.

Pluspunten

• Hoge & middel tonen
  • Remote werkt prima met iPhone
  • Comfortabele fit in de oren
  • Plastic maar voelen redelijk solide
  • Kleine 3.5 mm hoek plug

Minpunten

• Lage tonen niet heel erg aanwezig
  • Symmetrische kabel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser CX 2.00i (Wit)?