Adata Premier SP550 120GB - Reviews

Specificaties 2,5" • TLC • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Adata Premier SP550 120GB. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Meowzen 10 december 2017 Product gekocht

Adata Premier SP550 120GB

Goede SSD. Geen problemen. Niet de snelste.

Pluspunten

• Doet alweer bijna 2 jaar was het moet doen

Minpunten

• Lelijk?

Drakensteine 13 januari 2017

Adata Premier SP550 120GB

Realtief goede SSD, prijs is wat mij het meeste aansprak. Voor in een mid range laptop prima keuze.

• Bouwkwaliteit
  • Gewicht

Minpunten

• Qua snelheid minder dan Evo SSD

Marnix00 20 september 2016

Adata Premier SP550 120GB

Zeer mooie uitstraling, ook mooi in elkaar gezet en vrij stevig. Het aller belangrijkste natuurlijk: lekker snel! Ook een grote opslagcapaciteit voor de prijs. Naar mijn mening een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snel
  • Bouwkwaliteit
  • Uitstraling
  • Prijs tegen kwaliteit
  • Opslagcapaciteit

Minpunten

• Geen SATA-cable meegeleverd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Adata Premier SP550 120GB?