Review door de redactie

Videoreview - Betaalbare Android-smartphones: high-end looks en features voor weinig

De round-up van budget-Androids die we vorig jaar schreven, is zo goed gelezen dat we wel met een vervolg moesten komen. We hebben de interessantste toestellen getest die we konden vinden tussen de 170 en de 190 euro. De uitzondering is de Chinese Meizu M5,...

22    10 feb '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
benbaba 21 augustus 2015

Meizu MX5 Zilver/Zwart

Prima toestel met een stevige en fijne metalen behuizing, een vingerafdrukscanner, een detailrijke camera met laserfunctie, snelladen en een indrukwekkend AMOLED scherm. Een microSD slot ontbreekt en de ondersteunde 4G banden zijn wat mager.

Pluspunten

• Uitstekende bouwkwaliteit
  • Snelladen (mCharge)
  • Vlot in gebruik
  • Camera met laser..
  • Snelle vingerafdrukscanner
  • AMOLED scherm

Minpunten

• Geen MicroSD slot
  • Magere 4G ondersteuning
  • Geen custom roms mogelijk
  • ..maar mist OIS

Floris_W 2 augustus 2015

Meizu MX5 Grijs/Zwart

Prima telefoon, de smartphone is snel en zeer betrouwbaar tot nu toe. Heb deze telefoon nu 3 weken en ben tevreden over mijn keuze. Zelf heb ik deze gekocht via https://www.goedkopesmartphoneshop.nl/ voor de mensen die niet weten waar de telefoon te koop is.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen mogelijkheid SD kaart

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Meizu MX5 Grijs/Zwart?