Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de XYZprinting Da Vinci Junior. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
the noise 21 mei 2017 Product gekocht

XYZprinting Da Vinci Junior

Vandaag bij de Makro voor 249,- excl. deze printer gekocht. Één van de doelen is sleutelhangers te printen. De review nu is nog beknopt, de komende periode zal ik deze met ervaringen aanvullen. Heb je ondertussen vragen, doen!

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Eenvoudig
  • Direct printen

Minpunten

• Kabaal ventilator
  • Uitpakken opletten
  • Standaard software

Printkwaliteit Score: 4

recoiller 1 mei 2017

XYZprinting Da Vinci Junior

De Da Vinci Junior overtrof mijn verwachtingen voor de lage aanschafprijs. Je moet veel testen voor je de instellingen goed hebt en begrijpt. Hij werkt alleen met eigen merk filament waardoor de aanschafprijs laag is maar filament dus duurder dan de competitie. Modellen hechten goed met gebruik van een brim.

Pluspunten

• Goedkoop in aanschaf
  • Automatische calibratie
  • Plug 'n play
  • Gesloten kast
  • Werkt ook met SD kaarten
  • Software is net compleet genoeg

Minpunten

• Filament moet eigen merk zijn (duur)
  • Soms hechtingsproblemen
  • Software kan uitgebreider
  • Niet erg stil
  • Een print duurt soms erg lang
  • Grote kast voor klei printgebied

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een XYZprinting Da Vinci Junior?