1 review

Samsung 850 EVO 2TB

Review door de redactie

Round-up - De nieuwste ssd's: Samsungs 850 Evo en de concurrentie

Niet alleen dalen de prijzen van ssd's nog steeds gestaag, we zien ook weer wat innovatie in de gebruikte componenten. Tijd om de nieuwste ontwikkelingen weer eens door te nemen.

127    8 dec '14

Review - Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?

Samsung bracht een half jaar geleden zijn 2,5"-850 EVO-serie solid state drives uit. Inmiddels zijn ook msata- en M.2-varianten beschikbaar. Welke heeft onze voorkeur?

91    31 mrt '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Retaliator 17 mei 2019 Product gekocht

Samsung 850 EVO 2TB

Prima SSD. Tijdje geleden gekocht om wat VM's op te draaien. Doet zijn ding goed en snel. Wat moet je er verder van zeggen... maakt de opgegeven specs waar en is betrouwbaar. Prima SSD wat mij betreft.

Pluspunten

• De opgegeven specs van de fabrikant komen overeen met de werkelijkheid
  • Niet duur (wel even een geschikt adres zoeken voor de inkoop, vooral mede-Tweakers hebben weleens leuke deals)
  • Groot

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 2TB?