Specificaties CPU (closed loop), 140mm (2 fans) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Corsair Hydro H115i. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
NotLikeTheOther 26 april 2017

Corsair Hydro H115i

Leuk voor de fans van Corsair en de looks, minder als je echt waar voor je geld wil.

Pluspunten

• Looks
  • Montage

Minpunten

• Luidruchtig, minimale toerental ligt hoog.
  • Slangen
  • Domme design foutjes van Corsair.
  • Pomp op standje performance is gelijk aan standje herrie.

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 1
Geluidsproductie (min) Score: 1

Ruud12345 19 december 2018 Product gekocht

Corsair Hydro H115i

Gekocht om lekker te kunnen overclocken. Aansluiten is makkelijk, en alle benodigdheden worden meegeleverd. Bij het eerste testen maakten de ventilatoren zo een kabaal dat ik deze direct hebt losgekoppeld, en op de radiateur 2 nieuwe Noctua's hebt aangesloten. Jammer dat Corsair zulke luidruchtige ventilatoren gebruikt in hun product.

Pluspunten

• Afwerking
  • Koelt perfect

Minpunten

• Ventilatoren maken veel lawaai!

KingDenizz 26 november 2018 Product gekocht

Corsair Hydro H115i

Voor de prijs een prima waterkoeler, wel erg luidruchtig als je geen settings veranderd.

Pluspunten

• 8600K op 5GHz blijft onder 48c!
  • Looks

Minpunten

• Erg luidruchtig
  • De slangen zijn erg stug waardoor buigen lastig gaat

Omega 21 september 2017 Product gekocht

Corsair Hydro H115i

Op zich een prima cooler maar heeft wel wat serieuze min puntjes. Je kan beter met een lucht cooler zoals de NH-D15 gaan tenzij je het doet voor de looks.

Pluspunten

• Koelt geweldig
  • Geweldige looks
  • Prima bouw kwaliteit

Minpunten

• Stock fans zijn zeer slecht
  • Software/drivers (Corsair link) is zeer matig
  • Je MOET er een custom fan curve voor maken anders is die zeer luid

BierfietsNL 13 februari 2017

Corsair Hydro H115i

Deze koeler gekocht als upgrade voor mijn oude H100i. Temps blijven een stuk lager, op mijn I7 6800K @4,4Ghz met lage fanspeed icm 2 Corsair Air Series SP140 High Static Pressure fans komt de temperatuur niet boven de 50 graden uit. Wel mijn case wat moeten modden, wast zeker waard!

Pluspunten

• Design
  • Koelprestaties
  • Standaard fans voldoen prima, ik heb ze alleen vervangen ivm kleur/thema
  • Inbouwen is echt easy!

Minpunten

• Redelijk duur.. maar zeker zijn geld waard als ie net zo lang meegaat als mn oude H100i

Timx2 29 januari 2017

Corsair Hydro H115i

De Corsair H115i koelt mijn 7700K. Dit kost hem moeite, maar ik vermoed dat de cpu hiervan de oorzaak is. Delidden lijkt een must voor 1.35V.+. Op 1.36V. tikt hij tijdens stresstests de 96 graden aan. Corsair link is overigens brakke software. Hopelijk doet men hier iets mee!

Pluspunten

• Design
  • Koelvermogen
  • Corsair garantie

Minpunten

• Corsair link
  • Fans luidruchtig

joshje 24 januari 2017

Corsair Hydro H115i

Koelt erg goed! I7 6700k 4.4ghz full load blijft hij netjes onder de 45 graden. Stock fans maken veel herrie onder load. Aanrader is de ML140 pro fans.

Pluspunten

• Koelvermogen
  • Stil (quit mode)
  • Looks
  • Corsair link
  • Kabelmanagement
  • Lage temp zelfs met de fans op 40%

Minpunten

• Stock fans

ght908 19 januari 2017

Corsair Hydro H115i

super koeler wel redelijk duur maar je krijgt er wel wat voor terug. veel lawaai bij hoge toeren maar dat is te verwachten. ik draai me 5820k op 4,5ghz op quiet mode zonder problemen op 100% load en lekker stil

Pluspunten

• goeie koeler
  • degelijke kwaliteit

Minpunten

• geen

Singels 3 november 2016

Goed All in One waterkoeler

Pluspunten

• Koelt goed

Minpunten

• Past niet in Core P5 kast standaard

UncleEddy 7 augustus 2016

Corsair Hydro H115i

De Corsair H115i is een uitstekende en stille koeler ! 6600K van 3.5GHz naar 4.4GHz geclockt, tijdens een stress test met 100% load blijft de temperatuur rond de 35 graden in Quiet (!) mode.

Pluspunten

• Stil
  • Uitstekende temperaturen
  • Design
  • Corsair Link
  • Voorge├»nstalleerde koelpasta van uitstekende kwaliteit !

Minpunten

• Voor zover geen..

MarcoookNewbie 30 juli 2016

Corsair Hydro H115i

Uitstekend product! Me processor blijft onder de 35 graden onder full load en hij is overklokt van 2,8 naar 4,2 me kamer is rond de 24 graden en idle is de processor maar 23 graden ! (Heb er wel noctua nf-a14 fans onder gezet zodat die stiller en koeler is!

Pluspunten

• Stille pomp
  • Stevige Draaibare slangen
  • RGB led
  • Stevig
  • Software

Minpunten

• Standaard fans zijn luid
  • Standaard koelpasta is niet super

maikelhennipman 18 juli 2016

Corsair Hydro H115i

Makkelijk te installeren en werkt hardware matig erg goed. De software is echter niet handig aangezien de koeler de temperatuur van het blok neemt en niet van de CPU. hier is geen handige curve voor te maken dus als de CPU erg warm word moet ik soms handmatig bij stellen.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Erg Stil
  • houd cpu goed koel

Minpunten

• Koeler gebruikt TEMP van het blok en niet de CPU zelf
  • Software mag verbeterd worden

iiMS0Raw 6 juli 2016

Corsair Hydro H115i

Deze waterkoeler koelt ontzettend goed en de fans zijn redelijk stil onder de 950RPM. Pas bij hogere RPMS wordt de koeler een simulatie van een opstijgend vliegtuig. Installatie is niet moeilijk, maar gemakkelijker kan het wel. Je krijgt helaas maar 8 schroeven mee waarmee maar twee fans gemonteerd kunnen worden.

Pluspunten

• Geheel voelt erg solide aan
  • Gemakkelijk te installeren
  • Koelt ontzettend goed, temperaturen onder de 25 graden idle!
  • 280mm radiator
  • Sleeved tubing! Mooi en fijn.
  • RGB lighting, instellen kan makkelijker.
  • Hij is stil, met betere fans zal hij waarschijnlijk nog stiller zijn

Minpunten

• Fans zijn luid op hoog RPM alhoewel de waterkoeler dan stiller is dan de Kraken X41. Op laag RPM merk je dat deze koeler ook duidelijker stiller is.
  • Corsair link, verschrikkelijk programma. De fans krijgen een eigen wil wanneer AIDA64 en Corsair link openstaan. Daarnaast toont Corsair Link temperaturen die niet kloppen.
  • De sleeved tubing is niet erg flexibel
  • Je krijgt maar 8 lange schroeven mee om je fans mee op de radiator te monteren, om vier fans te gebruiken zul je schroeven ergens anders vandaag moeten halen. De schroeven hadden er wel bij gemogen voor een prijs van 145,-.
  • Custom fan curve (voor bijv. stilte) instellen via Corsair link kan makkelijker
  • Je krijgt helaas geen andere kleur logo's voor op je processorblok mee zoals bij andere Corsair waterkoelers

leonrs 26 juni 2016

Corsair Hydro H115i

Erg koel onder load (i7 3930k 4,4 Ghz 60 graden onder load) Led is te veranderen van kleur dus deze koeler past bij elke kast.

Pluspunten

• Extreem koel
  • Led

Minpunten

• Luid onder load
  • tubes niet fexibel

Meestl 11 april 2016

Corsair Hydro H115i

Mooie looks, Corsair tekst van kleuren te veranderen.

Pluspunten

• Fan control
  • Software

Minpunten

• Nog geen

ThePsycho 4 maart 2016

Corsair Hydro H115i

De h115i is een hele mooie AIO koeler met goede prestaties, alleen is het jammer dat als je mooie, stille fans wil, dat je die los moet kopen. Daarbij is de sata connector ook wat onhandig omdat je een extra sata kabel moet aansluiten op de psu voor de pomp.

Pluspunten

• Stille pomp
  • Corsair link
  • Mooi design
  • Stevige maar draaibare slangen

Minpunten

• Meegeleverde fans zijn grijs
  • SATA power connector

Fruity1 15 februari 2016

Corsair Hydro H115i

Ik heb deze koeler 2 maanden geleden besteld ter vervanging van mijn Scythe Mugen max luchtkoeler omdat ik aan de slag ben gegaan met overclocken van mijn cpu en net die extra koeling nodig had Geloof mij dit is een beest van een koeler met alle gemakken voorzien aanwezig

Pluspunten

• Hoge kwaliteit materialen gebruikt
  • Gebruiksvriendelijk
  • Koelt als een beest
  • Pre- applied koelpasta

Minpunten

• Geen kunnen vinden

Jessman 21 augustus 2015

Corsair Hydro H115i

Zeer tevreden. Ik had voorheen de H100 en de H110, maar dit is echt de moeite waard. De koeling is optimaal. De bijgeleverde fans werken geruisloos en koelen zeer goed. Het ziet er allemaal erg gelikt uit. Zelfs de tubing is gesleefd.

Pluspunten

• Simpele instalatie
  • Nette afwerking
  • Moderne strakke vormgeving
  • Het Corsair Logo is alle kleuren intestellen via Corsair link
  • 2 Fans aansluien op processor blok

Minpunten

• Hoge prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair Hydro H115i?