Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
PSYVIRII 9 december 2016

DXRacer Formula OH/FE11/NW

Relaxe bureaustoel om lange game-sessies te maken. Zie de uitgebreide review voor meer informatie.

Pluspunten

• Kussens
  • Houding
  • Stevigheid

Minpunten

• Prijs (let op acties)
  • Wieltjes

iinsane 29 mei 2017

DXRacer Formula OH/FL08/NW

Via Coolblue heb ik deze stoel voor een mooie prijs kunnen kopen(tweedekans). De stoel zit heerlijk! Mijn eerste gedachte was: "ik moet oppassen dat ik niet in slaap val". Dit kan ook komen omdat ik altijd bureaustoelen had die je meteen naar de vuil wilt brengen.

Pluspunten

• Comfort
  • Valt helemaal naar achteren te leunen
  • Wip-wap effect(er is een lock om dat nie te hebben)
  • Kussens
  • Leuningen staan altijd gelijk zodat je altijd lekker zit
  • In hoogte verstelbaar

Minpunten

• Prijs (ish)
  • Bredere mensen zullen misschien last hebben van de gebogen punten aan de zijkanten van het zitvlak en rondom de rugleuning
  • Armleuningen fragiel?

Jochemd13 1 november 2016

DXRacer Formula OH/FE08/NB

Een zeer goed uitgevoerde en zeer degelijke bureaustoel. Het prachtige design in combinatie met een goede afwerking zorgt voor een geweldig zitcomfort. Ook de blauwe details op deze stoel geven een mooi accent en deze stoel maakt ook daarom een goede indruk.

Pluspunten

• Het zitcomfort is geweldig van deze stoel, mede door de rug- en nekkussen.
  • Vanwege het excentrieke design past deze stoel goed in een dergelijke set-up

Minpunten

• Meegeleverde wieltjes zijn niet de mooiste en over de tijd verzamelen deze steeds meer stof om zich heen.

Scrtz 25 september 2015

DXRacer Formula OH/FE08/NR

Heerlijke bureaustoel met extra nekkussen en rugkussen bijgeleverd, op en top kwaliteit, wel aan de prijzige kant.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Volledig aluminium frame
  • Extra nek- en rugkussen

Minpunten

• Prijzig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een DXRacer Formula OH-FD99/N?