Specificaties PC • Actie, Free Roaming - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Torac 6 december 2017 Product gekocht

ARK: Survival Evolved, Windows

Na 1000 uur in deze game vond ik het wel een leuk idee om het eens een review te geven en mijn mening daarin te geven. Die kan je hieronder lezen.

Pluspunten

• Veel dino´s.
  • Mooie graphics. (Zie min punten
  • Veel keuze uit servers.
  • Leuke updates.
  • Official servers met te veel alpha´s

Minpunten

• Flyer nerf niet als server keuze.
  • Mooie enorm zware graphics.
  • Onnodige updates met nog meer dino´s. In plaats van optimalisatie
  • Betaalde DLC´s voordat de game uit early acces is naar mijn mening geen handige keuze.
  • Veel glitches/bugs.
  • Storyline van een onbewoond eiland en survival aspect verpest door tek tier.
  • Prijs is laatst omhoog gegaan van 30 naar 60 euro.

Geluid Score: 5
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 2

J3S5Efun 3 april 2018 Product gekocht

ARK: Survival Evolved, Windows

👏ark review👏 leuk spel maar extreem veeleisend van zowel hardware als personen.

Pluspunten

• veel content
  • interessant verhaal

Minpunten

• slechte optimalisering (AMD en nvidia)
  • veel bugs
  • te veel nieuwe content en te weining verbeteringen

Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 2

Nonode 28 juli 2015

ARK: Survival Evolved, Windows

Sinds een paar dagen speel ik Ark en wat een ervaring. Ik speel samen met wat vrienden en dit is ook wel noodzakelijk. Het temmen van de Dinos, het uitvinden van allerlei dingen en het maken van meerdere basissen maakt dit tot een geweldige ervaring.

Pluspunten

• Dinos temmen, rijden en gebruiken voor van alles.
  • Teamwork loont echt, je krijgt xp voor wat andere doen zelfs als je slaapt(offline bent). Het is leuk om bomen te kappen voor vrienden die met een basis bezig zijn.
  • Persistent, de game stopt niet als je uitlogt. Goed uitkijken waar je gaat slapen dus, je lichaam is nog steeds kwetsbaar.
  • Game lijkt inmiddels vrij solide, zeker als je de grafische opties een beetje op je pc afstemt.
  • Prachtige landschappen, zeker 's ochtends als het licht door de bomen schijnt.

Minpunten

• glitches, maar wordt steeds minder.
  • In het begin best moeilijk, alle carnivoren willen je een kopje kleiner maken.
  • Nu nog elke dag een update voor je kiezen, meestal duren ze niet zo lang maar zorgt wel voor vertraging.

Geluid Score: 4
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 3

Lordziro 9 mei 2019 Product gekocht

ARK: Survival Evolved, PS4

Gekocht in de ontwikkeltijd, rijkelijk gevuld met bug's. Tegenwoordig gaat het stukken beter en zijn er diverse nieuwe mogelijkheden terug te vinden in het spel om je bouwwerken uniek te maken.

Pluspunten

• Blijft leuk en uitdagend

Minpunten

• Dedicated server nodig om met een vriend vrij te spelen

eijmert 8 mei 2019 Product gekocht

ARK: Survival Evolved, Windows

dit is de game waar ik afgelopen jaren behoorlijk wat tijd in heb gestoken, met bijna 3000 uur is het het geld zeker waard, de graphics vallen tegen, met een rtx 2070 kun je niet op ultra spelen zonder meer dan 30 fps te halen. 1440p scherm aanbevolen.

Pluspunten

• gameplay
  • pvp/pve keuze
  • extreem veel opties, je raakt nooit uitgespeeld
  • grote en veel maps

Minpunten

• veel chagarijnige mensen, vooral Pvp
  • undermeshing is een groot probleem, zoek maar op YT

DarceyPetterson 9 maart 2017

ARK: Survival Evolved, Windows

ARK: Survival Evolved is razend populair, ik zelf heb al meer dan 1500 uur in ARK zitten en ben nog steeds niet uitgespeeld! Wil jij op een Nederlandse ARK server spelen? Join dan onze ARK: Nederland server via onze website: http://arknederland.nl of via https://ark-servers.net/server/61417 (klik op de blauw CONNECT button)

Pluspunten

• Verslavend spel
  • Grafisch gelukt
  • Dino's temmen en berijden
  • Spelen met vrienden
  • Samenwerken is key
  • Spel wordt weekelijks geupdate
  • Survivalen en overleven is het doel

Minpunten

• Je hebt een redelijk goede computer nodig

Gren_Patterson 9 oktober 2015

ARK: Survival Evolved, Windows

Als is deze game nog in Beta, hij is echt fantastisch. heb zelf al meer den 250u er mee gegamed en ben er echt verslaafd aan. er is altijd wel een nieuwe uitdaging of iets nieuws dat je kan bouwen of uitproberen. Zalig om met meerdere tegelijk te spelen.

Pluspunten

• Grafisch
  • verslavend
  • opbouw
  • vele dino's
  • sfeer in de game

Minpunten

• niet goed voor je relatie
  • nog enkele buggs (maar is nog in Beta)

Retaliator 1 oktober 2015

ARK: Survival Evolved, Windows

Meer dan 550 uren gespeeld en blijft leuk om te spelen! De mogelijkheden in dit spel zijn enorm en het is vooral leuk om met vrienden te spelen. Je kunt met meerdere spelers enorm veel bereiken (kan ook alleen, maar kost je veel meer tijd). Een echte co-op!

Pluspunten

• Samenwerken is erg belangrijk (wil je een kans maken tegen grote carnivoren en andere spelers)
  • Prachtige graphics en landschappen
  • Kan (vooral in het begin) erg spannend zijn. Wanneer een grote carnivoor het op jou voorzien heeft, wil je wel rennen voor je leven!
  • Sandbox setting, maar je hebt wel duidelijk een doel... Overleven! Daarnaast is het leuk om het gevecht met allerlei wezens aan te gaan en grotten te ontdekken opzoek naar mogelijke schatten.
  • Veel content en het wordt nog steeds elke week meer!
  • Je kunt bouwen, verzamelen, jagen, oorlog voeren of gewoon een beetje van de mooie beelden genieten.
  • Je begint met niets en moet een veilig onderkomen, wapens en alle spullen regelen die je nodig hebt om te overleven. Ik vind dit goed uitgewerkt en laat me terugkomen. (elke week gaat er wel wat tijd inzitten)
  • Voor minder dan 20 euro, heb ik honderden uren plezier... Dat zie je niet zoveel meer de laatste jaren. Bang for you buck dus!

Minpunten

• Sommige dinos (vooral vogels) zijn heel irritant wanneer ze je volgen (ze blijven vaak ergens achter steken of vliegen voor je neus)
  • Als je een grote groep getemde dinos hebt, maken deze veel lawaai (irritant als je in de buurt staat)

Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 4
Snorlaxx 15 september 2015

ARK: Survival Evolved, Windows

Erg leuk spel om te spelen met bijvooroorbeeld je vrienden. Heb er nu ruim 100 uur in zitten en het het nog lang niet uitgespeeld. Heb het spel toen het uitkwam gekocht en ben blij om te zien dat er nog steeds dagelijks updates zijn met nieuwe dingen en fixes.

Pluspunten

• Regelmatig updates (bijna dagelijks)
  • Veel te doen in het spel
  • Veel bug en glitch fixes

Minpunten

• Goede pc nodig (gpu vooral)

..Kevin.. 3 september 2015

ARK: Survival Evolved, Windows

Nu meer dan 100 speeluur in Ark zitten. Weinig spellen hebben me na Warcraft nog zo vast kunnen houden. Deze survival game is in het begin moeilijk, maar Ik zie dit als een leuke uitdaging. Een aanrader voor ieder die gek is op survival en/of games met dino's !

Pluspunten

• Grafisch hoogstandje.
  • Moeilijk om te stoppen, er is altijd wat te doen.
  • Early Acces, maar nog dagelijks/3-daagse updates.
  • persistent in dedicated ( official/unofficial ) , niet persistent in SP / non-dedicated.
  • Tamen van dino's duurt lang, maar eenmaal loyaal zijn ze niet weg te denken!
  • Enorm leuk om met vrienden te spelen, teamwork is rewarding.

Minpunten

• (Nog ) niet geoptimaliseerd, vereist een sterke videokaart.
  • bugs/glitches ( early access ) Dino's zitten bijv soms "vast" in een boom, wat bij carnivoren dus makkelijk tamen betekend ( van afstand schieten ).
  • SP is lastiger omdat de meeste handelingen veel tijd kosten. Niet onmogelijk though!

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ARK: Survival Evolved, Windows?