Microsoft Wireless Mobile Mouse 1850 Blauw - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
TJRef 19 juli 2018 Product gekocht

Microsoft Wireless Mobile Mouse 1850 Rood

Ligt goed in de hand en voelt niet goedkoop. Scrollwieltje rammelt een beetje, maar dat is niet het grootste probleem. Er zit namelijk (voor mij) te veel latency op. Slaapstand wordt vrij snel ingeschakeld. Voor mensen die daar geen problemen mee hebben is dit een perfecte muis voor de prijs.

Pluspunten

• Mooi
  • Stevig
  • Voelt duurder
  • Compact
  • Aan/Uit knop
  • Prettig in de hand

Minpunten

• Latency
  • Slaapstand wordt snel geactiveerd (10s)
  • Rammelend scrollwiel
  • Kleur rood zit een lichte roze tint in

speed60 30 oktober 2017 Product gekocht

Microsoft Wireless Mobile Mouse 1850 Zwart

Ik gebruikte al jaren het type 1000, maar die is kapot gevallen. Deze opvolger wordt gebruikt bij de laptop, doet wat hij moet doen, knoppen en scrollwiel werken goed. Het kleine formaat heeft me nog nooit gestoord. Ik zou hem zo weer kopen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Microsoft Wireless Mobile Mouse 1850 Blauw?