Specificaties Xbox One • Simulatie, Sport • 12 jaar - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Najaarsgames: vijf recent verschenen titels besproken

Zoals bekend, bespreken we lang niet alle games op Tweakers. Daarom proppen we af en toe een aantal games samen in een artikel, zodat we toch wat meer titels van een oordeel kunnen voorzien.

96    13 okt '15

Preview - Round-up E3 2015

We hebben tijdens de E3 veel meer games voorbij zien komen dan we in volwaardige previews kunnen behandelen. Daarom laten we een aantal games kort aan bod komen in een round-up.

62    28 jun '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 1
rubenhvtNewbie 21 oktober 2015

Tony Hawk's Pro Skater 5, PlayStation 4

Inderdaad, niks leuks meer te bedenken aan tony hawks pro skater 5...flop van het jaar en weggegooid geld. Graphics laten de wensen over, geen free skate. en de missies zijn bagger.. Het intro level doet al zo teleurstellen dat je het spel er na een half uur weer uit haalt

Pluspunten

• online

Minpunten

• graphics
  • gameplay

rotij 6 oktober 2015

Tony Hawk's Pro Skater 5, PlayStation 4

Impulsief aangeschaft via PSN op de PS4 voor mezelf en de kids... Ik beschouw mijn aankoop als weggegooid geld helaas... wat een crap is dit. Er is eigenlijk geen positief punt wat ik kan benoemen. Valt voor mij onder oplichterij.. Voortaan toch maar reviews afwachten.

Pluspunten

• Zijn er niet.

Minpunten

• Duur
  • Geen local multiplayer
  • Veel bugs
  • Slechte graphics

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Tony Hawk's Pro Skater 5, Xbox One?