×

Help Tweakers weer winnen!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 1.5
Toon reviews van:
DaveCool 30 april 2015

HTC Desire 620 Zwart

Voor de middenklasse vrij goede, maar grote telefoon. Over het algemeen iets beneden de verwachtingen, waardoor ik denk dat er betere (en goedkopere) concurrenten zijn.

Pluspunten

• Vrij goede bouwkwaliteit
  • Wel mooi en scherp scherm/beeld
  • Lijkt vrij vlot/snel

Minpunten

• Camera stelt toch teleur (slechter dan Galaxy S3)
  • Achterkant lastig te verwijderen (batterij, SIM, SD)
  • HTC sense is niet mijn ding (persoonlijk)

Matthijs.. 3 oktober 2016

HTC Desire 620 Grijs

Slechte telefoon, kan er praktisch niet mee bellen. Verbinding kan niet gemaakt worden of valt weg.

Pluspunten

• Accuduur
  • Camera

Minpunten

• Connectiviteit met netwerk
  • Kwaliteit telefoonverbinding
  • Verbinding valt random weg

kkwolfjuniorNewbie 22 maart 2017

HTC Desire 620 Zwart

slechste telefoon die ik ooit gehad heb, werkelijk onbegrijpaar hoe langzaam. geheugen zit snel vol en telefoon reageert op de uitknop als het hem uitkomt.

Pluspunten

• robuust

Minpunten

• traag
  • camera
  • geheugen

tzt8l3Newbie 30 april 2016

HTC Desire 620 Grijs

Zonder meer de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. Traag, onstabiel en de helft van de tijd krijg je zelfs geen connectie. Talloze "missed calls" terwijl de telefoon gewoon naast mij ligt en niet belt. Verliest settings. Heb al 3 maal een factory reset moeten doen. Gewoon waardeloos.

Pluspunten

• mooi uiterlijk

Minpunten

• traag
  • onstabiel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HTC Desire 620 Grijs?