Alpenföhn WingBoost2 - Deep Orange, 140mm

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
iTiamo 21 mei 2017

Alpenföhn WingBoost2 - Snow White, 140mm

Ze zijn simpelweg net zo goed als Noctua ventilatoren, voor de halve prijs. Ik snap niet waarom deze ventilatoren niet bekender zijn, de 120mm variant staat niet eens in de Pricewatch! Ze verdienen alle lof die ze kunnen krijgen.

Pluspunten

• Ultra stil + PWM!
  • Verplaatsen veel lucht
  • Aantrekkelijk uiterlijk

Minpunten

• Geen schroeven bijgeleverd
  • Slechte leverbaarheid, onbekend

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 5
Luchtverplaatsing (min) Score: 5
Luchtverplaatsing (max) Score: 4

Icky 20 januari 2018 Product gekocht

Alpenföhn WingBoost2 - Deep Orange, 140mm

Muisstille fans. Volledig rubberized en met rubbere mounting points, en met een sleeved pwm kabel. Op hoge RPM erg goede luchtverplaatsing.

Pluspunten

• Stil
  • Relatief hoge luchtverplaatsing
  • Leuke kleurtjes
  • Rubbere mounting points ipv schroeven

Minpunten

• Geen handleiding. Eventjes puzzelen hoe de rubbertjes werken om hem te mounten.

mstx 17 maart 2017

Alpenföhn WingBoost2, 140mm

Erg stille fan. Bij normaal gebruik niet te horen en op 100% hoor je alleen de luchtverplaatsing. De schroefgaten zijn standaard voor 120mm en met "verlengstukjes" voor 140mm (deze zitten met schroefjes vast en voelen stevig aan).

Pluspunten

• PWM
  • Stil
  • Schroeven + rubberen pinnen meegeleverd
  • 7v molex adapter meegeleverd
  • 120 en 140mm schroefgaten
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen

Geluid (min) Score: 5
Geluid (max) Score: 5
mstx 17 maart 2017

Alpenföhn WingBoost2 - Royal Blue, 140mm

Erg stille fan. Bij normaal gebruik niet te horen en op 100% hoor je alleen de luchtverplaatsing. De hele behuizing heeft een rubberen coating, wat de trillingen vermindert.

Pluspunten

• PWM
  • Stil
  • Schroeven + rubberen pinnen meegeleverd
  • 7v molex adapter meegeleverd
  • 120 en 140mm schroefgaten
  • Goedkoop

Minpunten

• Verlengkabel is 3-pins

djdiablo84 7 juni 2016

Alpenföhn WingBoost2 - Blood Red, 140mm

Ik ben aangenaam verrast ik draai de fan op 100% via mijn nzxt sentry 2 en ik hoor hem totaal niet. De luchtverplaatsing is ook nog eens verdomd goed. heel stevig materiaal met een rubber laagje. ik zeg top ding voor een mooie prijs.

Pluspunten

• stil
  • grote luchtverplaatsing
  • uiterlijk
  • degelijk

Minpunten

• geen die ik kan vinden

karschoo 16 augustus 2015

Alpenföhn WingBoost2 - Royal Blue, 140mm

Ik heb deze fan gekocht voor zijn stille koeling en zijn uiterlijk. De fan is erg stil en de buitenkant heeft een rubberachtige coating. Er zijn rubberen bevestigingspluggen meegeleverd voor extra stilte. De luchtverplaatsing is goed en zelfs op maximaal vermogen is de fan stil. Materiaal voelt degelijk.

Pluspunten

• Voelt kwalitatief goed
  • Stil op max load
  • Uiterlijk
  • PWM connector
  • luchtverplaatsing op max load

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Alpenföhn WingBoost2 - Deep Orange, 140mm?