sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Sony MDR-ZX770BN (Blauw, Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Pinin 25 oktober 2015 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Tot nu toe de beste Noice Canceling koptelefoon die betaalbaarheid, high quality bluetooth en draagcomfort combineert. * Opletten welke uitvoering je besteld want er bestaan elder op de wereld ook modellen zonder BT of NC. Zover ik weet bestaat er in NL alleen de BT&NC uitvoering.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Bij lagere volumes, geen irritante bas
  • Storingsvrije BlueTooth verbinding
  • Noice Canceling voldoet erg goed.
  • Uiterlijk is gewoontjes (staat ook bij -)
  • Kan erg lang zonder laden (getest tot 8 uur)
  • Geen zweet oren
  • NFC koppeling is leuk, maar niet kunnen testen.

Minpunten

• Uiterlijk is gewoontjes (staat ook bij +)
  • BT koppeling werkt slecht bij 1 apparaat.
  • Geen vliegtuigadapter meegeleverd

quakel 27 februari 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Tijdelijk een Bose Quiet Comfort 25 in gebruik. Wat een genot, maar ook relatief duur. De zoektocht naar een alternatief en uitgekomen op de Sony MDR-ZX770BN. Met Bluetooth geen draden meer, dat moet toch heerlijk zijn...

Pluspunten

• prijs kwaliteit OK (gekocht voor 129 euro)
  • goed geluid (bass, mid, hog in balans)
  • relatief licht
  • prima Bluetooth

Minpunten

• Noice Cancelling matig
  • Low budget gevoel qua bouw.
  • Maakt krakend / rammelen geluid tijdens lopen

J_P 14 juni 2018 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

BT-NC over-ear koptelefoon van goede prijs-kwaliteit. Geluid is degelijk. Comfort rond de oren is zeer goed, maar de hoofdband mag zachter. BT-connectiviteit is zeer stabiel. Handige positie en functie geïntegreerde knoppen. Gebruiksgemak en vooral handleiding kunnen beter. Een enkele led voor de batterij, BT-functies en aan/uit-status is verwarrend.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluid
  • Bluetoothconnectiviteit
  • Batterij
  • Uiterlijk
  • Gebruiksgemak
  • Geïntegreerde knoppen

Minpunten

• Gebruiksgemak & handleiding
  • Krakende plastiek
  • Drukkend gevoel hoofdband bij lang gebruik
  • Led met teveel functies

ZippieZap 23 april 2018 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Een degelijke koptelefoon voor onderweg, maar onhandig in gebruik op kantoor of thuis. Meegeleverde kabels zijn erg kort (20cm voor usb, 120cm voor 3.5mm jack). Door lomp ontwerp passen standaard 3.5mm kabels niet volledig in de koptelefoon, waardoor je maar aan één kant geluid hebt.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort

Minpunten

• Slecht ontwerp
  • Korte kabels

NKR 22 maart 2018 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Ik heb deze koptelefoon nu meer dan een jaar in gebruik en dat is nergens aan te merken geen enkele beschadiging te zien. Prima geluidskwalieteit. De volumeknop regelt het volume intern, niet de telefoon via bluetooth. Noisecancelling is goed genoeg voor airco's op kantoor en geluid in het vliegtuig.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Noisecancelling voldoende voor niet al te veeleisend gebruik
  • Draagcomfort
  • Bouwkwaliteit/stevigheid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Volumeregeling niet via bluetooth naar het device

SirKaye 13 december 2017 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Gekocht voor 74euro, fantastisch toestel voor de prijs.

Pluspunten

• Oorschelpen passen goed en worden niet te snel warm
  • Ik heb niet veel ervaring met hoofdtelefoons maar het geluid klinkt voor mij zeer goed.

Minpunten

• Nogal veel plastic, wel stevig en robuust gevoel.

tjbrouwer 21 oktober 2017 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Fijne koptelefoon voor een fijn prijsje, niet te veel of te weinig bass, kussentjes fijn genoeg om uren in het openbaar vervoer te zitten, noise cancelling werkt voldoende om de buitenwereld niet te horen maar praat iemand luid naast je hoor je nog wel iets.

Pluspunten

• Handige knoppen
  • Goede bass
  • Fijne en grote kussens voor elk oorformaat
  • Noise cancelling
  • Accu is genoeg voor 12/13 uur

Minpunten

• Niet inklapbaar
  • Geen extreme surround

KotsiepropNewbie 20 oktober 2017 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg tevreden met simpliciteit en batterij duur. Active Noise Cancelling werkt prima voor achtergrond geluid (ruis e.d.). Handleiding is wat summier en ingewikkeld echter wijzen de meeste functies zichzelf.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit Verhouding
  • Helder Geluid

Minpunten

• Handleiding

jkerkhov 11 juni 2017

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Mooie headset voor een prima prijs. Op veel reviews komt deze goed uit de test. Noise cancellation werkt goed. Enigszins verwarrend in gebruik: instellen van de meest optimale cancellation modus en daarnaast de verschillende modi van geluidskwaliteit (wat mij alleen duidelijk werd door reviews te lezen). Tip: http://helpguide.sony.net/mdr/zx770bn/v1/en/index.html

Pluspunten

• Goed (neutraal) geluid (ook bij laag volume)
  • Noise cancellation
  • Prettig gewicht
  • Prijs/ Kwaliteit verhouding

Minpunten

• Summiere en gebrekkige gebruikershandleiding(en)
  • Onduidelijke settings (bv kwaliteitsniveau).

WCA 19 mei 2017 Product gekocht

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Irritante hoge piep in de rechter schelp, en wegvallende bluetoothverbinding. Mediamarkt wil niet terugnemen, gelukkig sony zelf wel.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Voelt goed gebouwd
  • Actie van sony, 30 dagen lang proberen.

Minpunten

• Verbinding valt ~1x per uur eventjes weg, zeer storend
  • Hoge piep in rechterschelp, ook in vervangend model

Ellie11Newbie 2 mei 2017

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Beetje tegenvaller. Er zit geen vliegtuigadapter bij, het hoesje vind ik wat klungelig en het is eigenlijk een noise reduction koptelefoon, géén noise cancelling. Ik vond het in het vliegtuig niet echt zoals ik had gehoopt. Je moet ook goed opletten dat ie is opgeladen, anders doet ie het niet.

Pluspunten

• hij zit goed op het hoofd
  • mooie koptelefoon

Minpunten

• noise reduction, geen cancelling
  • geen vliegtuig adapter
  • zakje met een koordje

ravenberg 20 februari 2017

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Dit is mijn eerste Bluetooth koptelefoon en mijn eerste koptelefoon met noise cancelling. Ik kan hierdoor geen vergelijking maken met andere producten. Ik loop nu 2 maanden rond met dit ding en ik ben er uiterst tevreden over. Het geeft wat het belooft voor een geoorloofde prijs.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Geluidskwaliteit is goed
  • Batterij gaat makkellijk een dag intensief gebruik mee
  • Neutrale look

Minpunten

• Materiaal is niet het beste. Moet hierdoor zuinig ermee omgaan.
  • Microfoon om te bellen is niet heel goed

medionsucks 12 december 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Goed gebalanceerde klank, noise cancelling ondermaats. De ANC functie zou in principe goed kunnen werken, moest de acoustische isolatie beter zijn geweest. Pasvorm is redelijk, mits ik de beugel genoeg naar voren richt. En toch is de ruimte voor de oren, aan de krappe kant. Heb echt geen grote oren...

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • constructie
  • stamina
  • prijs

Minpunten

• bediening op de tast is lastig.
  • bluetooth audio sync gaat wel eens mis
  • schelpen niet echt ok voor "over ear": te klein en harde plastic te dicht op het oor.
  • NC ondermaats, bijna nutteloos op deze.

RedgeNewbie 10 december 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Geweldige headset, zeker voor deze prijs. Geluid is geweldig. Zeer comfortabel maar beetje broeierig na lange tijd. Simpel in gebruik. Kan geen uitspraak doen over de noise cancelling. Beste prijs/kwaliteit bluetooth headset die ik heb kunnen vinden.

Pluspunten

• geweldig geluid
  • prima kwaliteit / prijs
  • simpel in gebruik
  • comfortabel

Minpunten

• beetje broeierig na lang ophouden

germaike 9 december 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Ik gebruik hem voor op kantoor tijdens het programmeren. De noise canceling werkt goed en filtert de irritante geluiden waardoor ik me beter kan concentreren. Beats noise canceling was wel nog beter. Zit goed rond de oren voor langdurig gebruik en geeft uitstekende geluidskwaliteit. Ik ben een tevreden eigenaar.

Pluspunten

• uitstekend geluid
  • lange accuduur
  • werkt goed draadloos
  • goede noise canceling
  • goed comfort voor langdurig gebruik

Minpunten

• case had iets steviger mogen zijn
  • bijgeleverde kabels wat kort

erredobble 1 december 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

basic headset met aardige bluetooth en noicecancelling werking. bass vervormd op hoger volume. via iphone 6 regelmatig een tik waarbij geluid even wegvalt (1malig). via 1+3 geen probleem in connectie ervaren. vanwege drops iphone & vervorming bass toch lagere score anders zou het top zijn

Pluspunten

• connectie android prima
  • mooi geluid op lagere volumes
  • Noicecancelling werkt aardig
  • zit erg prettig bij langere tijd luisteren

Minpunten

• drops iphone geluid (1malig)
  • bass vervomd snel
  • geen instellingen mogelijk (geluidprofielen bv)

Xakt 28 november 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

De linkerkant brak na 3 weken normaal gebruik al af, meteen maar terug gestuurd. In die 3 weken wel prima genoeten van deze koptelefoon. Geluidskwaliteit was goed en NC was acceptabel. Op de fiets wel veel last van lucht die langs je oren suist. Jammer van de bouwkwaliteit alleen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Degelijke geluidskwaliteit

Minpunten

• Zeer slechte bouwkwaliteit
  • Veel ruis bij het fietsen

pjottum 20 oktober 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Prima apparaat voor de prijs; koppel je telefoon zet je volume omlaag, druk op power, houdt het NC knopje vast om een modus te kiezen en druk op play. Eerste NC die ik kocht, ook om te kijken of het bevalt: Heerlijk!

Pluspunten

• NC werkt
  • Geluid best okee voor bluetooth
  • Ook met blauwe accenten te krijgen (die heb ik)
  • Kabels meegeleverd
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Kan steviger.
  • NC kan echt wel beter denk ik, de verschillende keuzes is op zijn minst onduidelijk
  • Geen case

Tinnman 13 september 2016

Sony MDR-ZX770BN (Blauw, Zwart)

Voor iets meer dan 100 euro kunnen aanschaffen. Voor die prijs dan ook gewoon een goede headset. Volume en geluidskwaliteit is netjes. De headset kraakt een beetje maar voelt stevig aan en zit lekker. De Noise-cancelation werkt niet zo goed als de Bose maar dan is de prijs ook naar.

Pluspunten

• Relatief goedkoop
  • Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort

Minpunten

• Ietwat tegenvallende Noise cancelation

Luit 5 januari 2016

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Ik heb deze koptelefoon voor ongeveer 100 euro kunnen aanschaffen. Voor dit bedrag doe je een prima aankoop. Het geluid klinkt fijn, het draagcomfort is goed maar van de noise-canceling had ik meer verwacht. Ook is het niet mogelijk om meerdere apparaten te pairen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit is goed
  • Draagcomfort is in orde
  • Compact en stevig

Minpunten

• Zeer matige noise-canceling
  • Pairen met een enkel apparaat

PrimeTinus 11 december 2015

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Prima product, goede geluidskwaliteit. Het zijn geen studio headphones, maar daar betaal je ook niet voor.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Lange accuduur

Minpunten

• Noise cancellation matig

Marco_Dijk 4 december 2015

Sony MDR-ZX770BN (Zwart)

Naar mijn mening 1 van de beste Bluetooth koptelefoons die ik heb gebruikt. De koptelefoon voelt stevig aan en laat zich gemakkelijk pairren met verschillende apparaten. Ook gaat de accu van deze koptelefoon gemakkelijk 10+ uur mee. Erg tevreden!

Pluspunten

• Design
  • Geluidskwaliteit
  • Noise Cancelling (werkt echt!)
  • Lange accuduur
  • Stabiele Bluetooth verbinding (+-10 meter)
  • Gemakkelijk pairren
  • Draagcomfort (hoog)

Minpunten

• Plastic feel van de klankkast
  • beknopte handleiding
  • Microfoon (getest tijdens bellen: erg matig)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-ZX770BN (Blauw, Zwart)?