Apple USB-C Digital AV Multiport Adapter

Specificaties USB 3.2 (G1) type-c naar HDMI 1.4 • 10cm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Achtergrond - Usb-c(haos) ontward - Acht usb-c-docks vergeleken

Niet iedere usb-c-aansluiting werkt hetzelfde, maar hoe komt dat? En als je zo'n aansluiting op je laptop hebt zitten, welk dock kun je dan het beste kopen?

198    27 okt '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
bjel 12 januari 2017

Apple USB-C Digital AV Multiport Adapter

Prima adapter. Maar let goed op de prijs: Apple doet maar wat. Vraag me dus ook af wat een redelijke prijs is voor dit ding.

Pluspunten

• werkt probleemloos
  • ontsluit usb-c laptops voor veel randapparatuur

Minpunten

• enorme fluctuaties in prijs
  • weigering van apple om je tegemoet te komen
  • weigering van apple deze recensie op hun site te zetten

Rafie EgbertsNewbie 21 augustus 2018 Product gekocht

Gewoon goed

Pluspunten

• Alles

iDonkey 1 februari 2017

Apple USB-C Digital AV Multiport Adapter

Adapter die doet wat hij moet doen: beeld en usb connectiviteit leveren. Ik gebruik hem om mijn 13'' MBP aan te sluiten op mijn monitor via HDMI. Bouwkwaliteit is aan de lage kant maar is nog steeds robuust. Over de prijs valt volgens mij niets te zeggen.

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Matige bouwkwaliteit

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple USB-C Digital AV Multiport Adapter?