Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Specificaties 18,2MP • Full HD filmen • 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
GF HoogervorstNewbie 31 juli 2016

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Even gekeken naar witbalans vanwege andere kleur foto’s dan bij Sony Cybershot DSC-HX20V die ik hiermee vervang. Witbalans is goed instelbaar. Handig dat omklapbare scherm. Ook handig Sony NP-BX1 accu compatible met Jupio lso 0020 universele lader Sony die ik al had. Was al gewend aan menu bij Cybershot DSC-HX20V.

Pluspunten

• Sony NP-BX1 accu compatible met Jupio lso 0020 universele lader Sony
  • Snel scherpstellen
  • Echt compact, makkelijk mee te nemen
  • Omklapbaar scherm
  • Herkenbaar Sony menu
  • Witbalans is goed instelbaar

Minpunten

• Geen lampje op aan en uit knop
  • Geen andere automatische prefix voor fotobestanden mogelijk bij >10.000 foto’s

ElScorpione 12 februari 2016

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Prima camera voor een goede prijs. Uiterst compact en toch veel zoom. Beeldkwaliteit is prima, ook bij situaties waarin het licht niet optimaal is. Camera voelt zeer degelijk aan, maar daardoor ook wat zwaarder.

Pluspunten

• Voelt zeer degelijk aan
  • Electronic viewfinder
  • Goede flitser
  • Zoombereik
  • Beeldkwaliteit
  • Goede Sony app om foto's van de camera naar je smartphone te sturen

Minpunten

• Knopjes wat klein (maar logisch gezien het formaat)

Earl1969Newbie 30 november 2015

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Sins enkele weken deze camera in mijn bezit, en na uitvoerig testen van de mogelijkheden ben ik erg tevreden. De Zeis lens met 30x zoom haalt alles vlijmscherp naar voren. En door de vele instellingsmogelijkheden kan een leek maar ook een meer ervaren fotograaf zijn hart ophalenmet alle mogelijkheden.

Pluspunten

• Zoomlens
  • Gebruuiksgemak
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Fragile flitser

r3v0ss 30 november 2015

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Redelijke bouwkwaliteit, knopjes zijn ietwat klein en fiemelig. Sommige, zoals de zoom- en sluiterknop hebben wat speling. Formaat is net te klein voor lekker gebruik, kan 'm niet lekker vastpakken. Het zoombereik is wel top, focus is snel en kan mooie plaatjes schieten, ook in situaties met weinig licht.

Pluspunten

• Formaat
  • Zoombereik

Minpunten

• Formaat
  • Bouwkwaliteit

RobStrikNewbie 29 november 2015

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Super fijn toestel! Makkelijk mee te nemen. Snel gebruiksklaar zodat iedereen er mooie foto's mee kan maken en talloze instel mogelijkjeden voor de foto hobby.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit foto's
  • Degelikl aanvoelend toestel
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Zonder tasje te kras gevoelig scherm
  • Geen touchscreen

eusspaanNewbie 29 november 2015

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Zeker cool. Vet fijn camera, makkelijk in gebruik super uitgebreid menu alle opties die je zou willen ongelooflijk mooie foto's die ook eenvoudig zijn over te sturen kortom een compacte camera 🎥 die voor zijn grote broers niks onder doet zeer te spreken over deze aanschaf.

Pluspunten

• Compact
  • Super foto's

Minpunten

• Geen opberg tasje

Marion_124Newbie 15 oktober 2015

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Ik heb de camera nu bijna 2 weken en ben behoorlijk tevreden. Er zijn megaveel opties te kiezen en daar ben ik echt nog de weg in kwijt, maar ook zonder opties handmatig in te stellen, krijg je mooie foto's. Zelfs zoomen in een donkere omgeving levert mooie plaatjes op.

Pluspunten

• Goede zoom
  • Heldere foto's
  • Snel foto's overzetten via NFC

Minpunten

• Doolhof aan opties

Morio66Newbie 13 oktober 2015

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Foto's maken vind ik leuk om te doen. Wat ik niet wil is dikke handleidingen doorlezen. De gok genomen en eens naar een knappe kleine en gebruiksvriendelijke camera gaan zoeken.Op dit moment maar een paar procent van de mogelijkheden gebruikt. Deze kleine Sony levert grote prestaties!

Pluspunten

• Handzaam
  • Voelt stevig aan
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooie foto's op eenvoudige manier
  • 30x optische zoom

Minpunten

• geen externe flits mogelijk

Hennie57Newbie 13 oktober 2015

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Ben nog niet zo heel lang bezig maar raak op dreef. Maakt hele mooie foto's video opnames etc. Zeer veel mogelijkheden, zoomen gaat razend snel. Kortom een prachtig fototoestel met vele mogelijkheden,en er mee aan de slag gaat,.Aldoende leert men zeggen ze, dus dat gaat wel goed komen .

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Het polsbandje is niet door het oogje te krijgen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100
1 2

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tweakers