Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Specificaties 18,2MP • Full HD filmen • 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
jprphrstNewbie 16 september 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Veel mogelijkheden waar ik (nog) niet aan toe ben. Voorlopig alleen foto's gemaakt op de diverse automatische standen. Mooie resultaten. Ideaal voor de vakantie.

Pluspunten

• kantelbaar display
  • opladen via USB
  • GPS
  • optische zoeker mogelijk

Minpunten

• iets te groot voor in de binnenzak

karinskreatieNewbie 22 oktober 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Klein toestel met hoge kwaliteiten. Makkelijk mee te nemen. Erg handig dat er een bluetooth op zit, hierdoor kan je de foto's makkelijk bv op je mobiel zetten

Pluspunten

• klein
  • mooie foto's kan je ermee maken
  • bluetooth

Minpunten

• Omdat deze klein is,is het wel even wennen met het vasthouden

LeonidasjeNewbie 27 oktober 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Mijn Samsung camera was stuk , dus veel op internet vergeleken en toen deze Sony gekocht bij fotovakhandel Verschoore Terneuzen. Zeer goede uitleg en men nam ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Dit is toch stuk fijner dan online kopen en het zelf uit moeten zoeken.

Pluspunten

• Lekker compact
  • Zeer scherpe foto's, ook veraf nog perfect

Minpunten

• Heb ik nog niet ontdekt

johnkiers01Newbie 6 november 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Prima product. Aanschaft op basis van goede uitleg fotozaak Verschoore in Breda.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Prima zoom

Minpunten

• Geen

Frisosal 20 december 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Verrassend goede compactcamera. Niet goedkoop, maar de foto's zullen alles goedmaken. Voor op reis is deze camera uitermate geschikt. Zelf heb ik 'm op backpackreis naar Vietnam meegenomen. Een spiegelreflex was hier geen optie. Maar oh wat was ik blij met deze alleskunner. Geen moment spijt van gehad.

Pluspunten

• Bijzonder scherpe foto's
  • Handzaam en licht
  • GPS-functie: perfect voor op reis
  • Voelt robuust en stevig aan
  • WiFi met ondersteunende app voor mobiel
  • Veelzijdig

Minpunten

• Knopjes zijn klein

BetsyNagtzaamNewbie 10 januari 2019 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Een prima keus voor een compact camera, gekocht bij Foto de Vakman uit Uden. Een zaak waar je deskundig wordt geholpen met een prima service.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Zeer concurrerende prijs
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Kleine bedieningstoetsen

van nunenNewbie 21 mei 2019 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Ik heb dit apparaat gekocht bij Kamera-express in Arnhem. Op vakantie ontmoette ik iemand die deze kamera had. Hij was er erg enthousiast over. Na een aantal vragen mijnerzijds was dat de kamera die ik ook wel wilde hebben.

Pluspunten

• compact
  • behoorlijke zoom
  • aantal pixels

Minpunten

• Duur tasje t.o.v alternatieven

thepeet 28 juli 2019 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Deze camera is zeer duurzaam en heeft werkelijk alles aan board wat je kunt bedenken. Foto kwaliteit is zeer goed niet te vergelijk met een camera van een dure mobiel. Accu gaat lang mee, App werkt uitstekend en stabiel. foto's maken in het schemerlicht gaat buitengewoon goed!

Pluspunten

• Geweldige foto kwaliteit
  • Lekker licht en compact
  • Uitgebreide functie mogelijkheden
  • Duurzaam materiaal
  • 30x zoom
  • GPS geweldig voor op reis
  • Opladen via powerbank
  • Macro is goed

Minpunten

• Nog geen enkele gevonden

CELEN MNewbie 23 augustus 2019 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Toestel is compact en klein genoeg om mee te nemen in een jaszak. Ziet er degelijk gebouwd uit. Menu's zijn overzichtelijk maar vraagt toch enige kennis van het foto jargon

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Sommige schakelaar zijn klein en niet handig voor grote/dikke vingers.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100
1 2

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Raspberry Pi 3