Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Specificaties 18,2MP • Full HD filmen • 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
34 reviews - Pagina 2 van 2
Leoniek AmberNewbie 22 oktober 2017 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Mooie functionele en compacte camera, goede service ontvangen bij Verschoore in Den Bosch.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Compact
  • prettig mee te reizen
  • licht
  • selfie mogelijkheid

Minpunten

• geen spiegelreflex

C.KetNewbie 26 december 2017 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Ik zocht naar een kleine compactcamera ter vervanging van mijn Panasonic TZ7! Deze camera is mooi klein, met GPS en WIFI en 30 x optische zoom! Mooie zoeker die ook geschikt is om selfies te maken. Ook een uitklapbare doorzicht viewer, praktisch in de volle zon

Pluspunten

• Zeer compact
  • Super veel mogelijkheden
  • Prachtige foto's

Minpunten

• Niet makkelijk om te leren kennen
  • Gecompliceerde bediening

PlankyNewbie 11 maart 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Eenvoudige bediening. Zeer complete camera. Hier ga ik veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• Voelt solide aan
  • Makkelijk selfy maken
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Handleidimg beperkt

LucschelleNewbie 13 mei 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Ik was op zoek naar een degelijk compact toestel en heb uiteindelijk gekozen voor de Sony HX90V aangekocht via kamera.express. Interessant is dat de menustructuur in lijn ligt met mijn spiegelreflex. De krachtige zoom is tof. De WiFi connectiviteit en gps functie zijn goed. Ook de zoeker werkt zeer goed.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit goed
  • WiFi en gps
  • OLED zoeker

Minpunten

• Geen

karinskreatieNewbie 22 oktober 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Klein toestel met hoge kwaliteiten. Makkelijk mee te nemen. Erg handig dat er een bluetooth op zit, hierdoor kan je de foto's makkelijk bv op je mobiel zetten

Pluspunten

• klein
  • mooie foto's kan je ermee maken
  • bluetooth

Minpunten

• Omdat deze klein is,is het wel even wennen met het vasthouden

LeonidasjeNewbie 27 oktober 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Mijn Samsung camera was stuk , dus veel op internet vergeleken en toen deze Sony gekocht bij fotovakhandel Verschoore Terneuzen. Zeer goede uitleg en men nam ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Dit is toch stuk fijner dan online kopen en het zelf uit moeten zoeken.

Pluspunten

• Lekker compact
  • Zeer scherpe foto's, ook veraf nog perfect

Minpunten

• Heb ik nog niet ontdekt

Frisosal 20 december 2018 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Verrassend goede compactcamera. Niet goedkoop, maar de foto's zullen alles goedmaken. Voor op reis is deze camera uitermate geschikt. Zelf heb ik 'm op backpackreis naar Vietnam meegenomen. Een spiegelreflex was hier geen optie. Maar oh wat was ik blij met deze alleskunner. Geen moment spijt van gehad.

Pluspunten

• Bijzonder scherpe foto's
  • Handzaam en licht
  • GPS-functie: perfect voor op reis
  • Voelt robuust en stevig aan
  • WiFi met ondersteunende app voor mobiel
  • Veelzijdig

Minpunten

• Knopjes zijn klein

van nunenNewbie 21 mei 2019 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Ik heb dit apparaat gekocht bij Kamera-express in Arnhem. Op vakantie ontmoette ik iemand die deze kamera had. Hij was er erg enthousiast over. Na een aantal vragen mijnerzijds was dat de kamera die ik ook wel wilde hebben.

Pluspunten

• compact
  • behoorlijke zoom
  • aantal pixels

Minpunten

• Duur tasje t.o.v alternatieven

thepeet 28 juli 2019 Product gekocht

Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart

Deze camera is zeer duurzaam en heeft werkelijk alles aan board wat je kunt bedenken. Foto kwaliteit is zeer goed niet te vergelijk met een camera van een dure mobiel. Accu gaat lang mee, App werkt uitstekend en stabiel. foto's maken in het schemerlicht gaat buitengewoon goed!

Pluspunten

• Geweldige foto kwaliteit
  • Lekker licht en compact
  • Uitgebreide functie mogelijkheden
  • Duurzaam materiaal
  • 30x zoom
  • GPS geweldig voor op reis
  • Opladen via powerbank
  • Macro is goed

Minpunten

• Nog geen enkele gevonden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100
1 2

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-HX90V Zwart?