Sony MDR-ZX660AP (Oranje, Rood, Zwart)

Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
MetalMaid89Newbie 18 december 2018 Product gekocht

Sony MDR-ZX660AP (Blauw, Zwart)

Ik gebruik de Sony MDR-ZX660AP nu ruim 1,5 jaar. Wat een fijne koptelefoon! Hij kan tegen een stootje en geeft prima geluid, ook met bellen. De kussens zitten prettig op de oren, ook na langere tijd (ik draag een bril en stel eisen aan draagcomfort). Ik mis alleen een volumeregelaar.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Goed geluid
  • Robuust
  • Prijs/kwaliteit
  • Stevig koord dat niet in de knoop raakt

Minpunten

• Volumeregelaar

Paulus73 6 december 2018 Product gekocht

Sony MDR-ZX660AP (Grijs, Zwart)

Koptelefoon met prima geluid die ook met bril comfortabel zit. Gebruik hem vooral op mijn werk waar ik werk in een 'kantoortuin'

Pluspunten

• Goed geluid. Bas is voor mij ruim voldoende, ook bij lager volume.
  • Goed instelbare hoofdband
  • Comfortabel te dragen. De koptelefoon is geen lichtgewicht, maar zit prima op mijn hoofd.
  • Ook met bril is de koptelefoon fijn om te dragen. Hij zit stevig op mijn hoofd zonder zeer veel druk uit te oefenen.
  • Snoer is lang genoeg voor gebruik op kantoor voor zowel koppeling met telefoon als PC.
  • De mogelijkheid om te bellen via de telefoon werkt goed. Nooit klachten gehad over verstaanbaarheid, die ik met 'Apple Oortjes' (bedraad) wel eens had.
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Door de grote oorschelpen vallen deze geheel over mijn oren waardoor daar geen druk op komt.

Minpunten

• Enigszins volumineus. Maar dat is alleen bij vervoer als je hem niet draagt een punt.
  • De passieve noise-canceling door de grote oorschelpen helpt enigszins omgevingsgeluid te dempen, maar is geen actieve noisecanceling).

rozezebraNewbie 31 oktober 2018 Product gekocht

Sony MDR-ZX660AP (Grijs, Zwart)

Uitstekende koptelefoon! Prima geluid (voor deze prijsklasse), zit comfortabel en heeft een robust snoer.

Pluspunten

• goed geluid
  • zit prettig
  • stevig snoer

Minpunten

• geen volumeregeling in snoer

A4553 5 februari 2017

Sony MDR-ZX660AP (Grijs, Zwart)

Fantastische koptelefoon voor weinig geld. Geluid is goed, bassen komen mooi naar voren zonder te zwaar benadrukt te worden. Draagcomfort is fijn, drukt niet te hard op de oren en de band is qua lengte goed in te stellen. Snoer is lang genoeg om niet te trekken.

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort
  • Snoerlengte
  • Microfoon met knop op snoer
  • Design

Minpunten

• Geen volume instellen aan de knop

jobvaNewbie 30 september 2015

Sony MDR-ZX660AP (Grijs, Zwart)

Echt een geweldige koptelefoon, goede (passieve) noise cancelling en de bass is uitstekend geballanceerd wat ik bij veel koptelefoons niet het geval vindt.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Uitstekend comfort
  • Goede bouwkwaliteit
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Je kan geen volume veranderen op de afstandsbediening

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-ZX660AP (Oranje, Rood, Zwart)?