Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
jorkstaNewbie 15 december 2019 Product gekocht

Sony MDR-ZX330BT (Zwart)

De draadloze verbinding kan op twee manieren worden gemaakt: - stereo audio van prima qualiteit, maar zonder microfoon - hands-free met microfoon, maar met gereduceerde audio Hands-free modus geeft een prima ervaring tijdens bellen maar is minder geschikt voor muziek. Je hoeft geen hifi-puritein te zijn om dit te merken.

Pluspunten

• goede verbinding tot in de volgende kamer
  • accu gaat zonder problemen twee volle werkdagen mee.
  • Prima product voor de prijs-range

Minpunten

• microfoon werkt alleen met verminderde audio
  • kabelgoot is over achterzijde zichtbaar

Tha_Clown 10 december 2019 Product gekocht

Sony MDR-ZX330BT (Zwart)

Prima koptelefoon voor een lage prijs. Goed geluid, knoppen voelen wat goedkoop aan. Minpunt is dat wanneer de source iets wordt afgeschermd en je draait wat met je hoofd, soms de verbinding heel kort hapert. Persoonlijk vind ik dit niet storend, en het komt slechts sporadisch voor.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Prijs / Kwaliteit verhouding is super
  • Fijne bediening

Minpunten

• Af en toe korte hapering in verbinding

leipe annie 10 maart 2017

Sony MDR-ZX330BT (Zwart)

Ik heb deze headphone nu een maand in gebruik en ik ben erg positief over dit product. Heb hem tijdens de BTW dagen van media markt voor ongeveer 50 euro kunnen kopen. Ik vind het de headphone veel waar voor zijn geld geven. Geluid is prima evenals het draagcomfort.

Pluspunten

• geluid
  • bediening
  • comfort
  • accuduur

Minpunten

• als je van veel bass houdt dan raad ik je deze niet aan.
  • geluid is heel behoorlijk maar kan beter

dcl! 20 mei 2016

Sony MDR-ZX330BT (Zwart)

Tijdens een aanbieding voordelig kunnen kopen, een zeer goede aankoop, namelijk precies geschikt voor mijn gebruik. Ben altijd op zoek naar headphones die niet snel kapot gaan, redelijk geluid geven maar vooral makkelijk te bedienen zijn. Deze kan zelfs met 1 druk op de knop terug skippen, top!

Pluspunten

• Fijne bediening
  • knelt niet, zit prettig
  • redelijk goed geluid
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• na langer dragen erg warm
  • kan niet bedraad gebruikt worden (bij opladen bijv)

banaanmetoorNewbie 21 januari 2016

Sony MDR-ZX330BT (Zwart)

Het geluid van de headset is zeker als prima te omschrijven voor deze prijs! Het draagcomfort is fijn door de kussens op de oren, maar geeft echter wel een drukkend gevoel na een tijdje dragen (3/4 uur). Het is een lichte headset die makkelijk mee te nemen is.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Menu bediening op de headset zelf
  • Geen vertraging
  • Accuduur

Minpunten

• Draagcomfort langere tijd

Xardas 30 oktober 2015

Sony MDR-ZX330BT (Zwart)

(Relatief kort in gebruik) Eerste indruk is goed. Geluid is goed te noemen. Bas mocht wat harder, maar is met een equalizer goed te compenseren. Lichtgewicht. Bediening van de bron (play/next/previous/geluid) heel handig en inventief opgelost. Geen vertraging tussen headset en device. Uitgebreide review volgt.

Pluspunten

• Mooi design
  • Bediening via BT
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen high-end geluid
  • Comfortable tot enkele uren

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-ZX330BT (Zwart)?