Review door de redactie

Round-up - De nieuwste ssd's: Samsungs 850 Evo en de concurrentie

Niet alleen dalen de prijzen van ssd's nog steeds gestaag, we zien ook weer wat innovatie in de gebruikte componenten. Tijd om de nieuwste ontwikkelingen weer eens door te nemen.

127    8 dec '14

Review - Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?

Samsung bracht een half jaar geleden zijn 2,5"-850 EVO-serie solid state drives uit. Inmiddels zijn ook msata- en M.2-varianten beschikbaar. Welke heeft onze voorkeur?

91    31 mrt '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Ilex 25 februari 2016

Samsung 850 EVO 250GB (incl. installatiekit)

De beste upgrade die je kunt doen.

Pluspunten

• 5 to 10x sneller dan standaard HDD
  • installatiekit maakt vervanging simpel
  • Opstarttijd computer veel sneller

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 250GB (incl. installatiekit)?