Review door de redactie

Round-up - De nieuwste ssd's: Samsungs 850 Evo en de concurrentie

Niet alleen dalen de prijzen van ssd's nog steeds gestaag, we zien ook weer wat innovatie in de gebruikte componenten. Tijd om de nieuwste ontwikkelingen weer eens door te nemen.

127    8 dec '14

Review - Drie Samsung 850 EVO-varianten vergeleken - Wat is de snelste EVO-drive?

Samsung bracht een half jaar geleden zijn 2,5"-850 EVO-serie solid state drives uit. Inmiddels zijn ook msata- en M.2-varianten beschikbaar. Welke heeft onze voorkeur?

91    31 mrt '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
TomEmmNewbie 5 juli 2015

Samsung 850 EVO 120GB (incl. installatiekit)

Wilde met de bijgeleverde software een laptop clonen, maar helaas welke usb< >sdd unit ik gebruikte, op 3 computers werd de ssd niet herkent! Buiten de laptop met externe IDE de boel clonen lukte wel alleen niet met de Samsung software!!!

Pluspunten

• Goede snelle ssd

Minpunten

• Zeer lastig te detecteren via USB
  • Software wil alleen van C schijf clonen
  • Nergens USB drivers voor te vinden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 120GB (incl. installatiekit)?