Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
badgirljanet 17 mei 2019 Product gekocht

Samsung Fast Charger 2A - mobiele oplader met MicroUSB - wit(Galaxy Note 4)

Eindelijk een goede vervanging voor de opgegeten kabel van mijn Samsung galaxy tab s2 9.7 Alles helemaal top, doet wat hij moet doen! Je moet wel opletten wat je koopt, zijn chinese prut imitaties te koop. En die hebben slechte of dunne snoeren. Gewoon de orginele van Samsung zelf doen.

Pluspunten

• Fast Charge
  • Stevige kabel

Minpunten

• Die is er gewoon niet :-)

KoningSlakkie 5 februari 2018 Product gekocht

Samsung Fast Charger 2A - mobiele oplader met MicroUSB - wit(Galaxy Note 4)

Het laadt snel mijn S7 edge op. De kabel is helaas van slechte kwaliteit.

Pluspunten

• Fastcharging

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit van de kabel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Fast Charger 2A - mobiele oplader met MicroUSB - wit(Galaxy Note 4)?