1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
CydexTM 12 mei 2019 Product gekocht

BitFenix Phenom & Phenom M Vented sidepanel - Wit

Ik beschik pas net over de Bitfenix Phenom Mini-ITX, maar het viel me meteen op dat de zijkant, waar de GPU bevestigd zit, heel erg warm werd. Na wat rondkijken kwam ik dit zijpaneel tegen. Dat bleek een uitstekende oplossing te zijn, het zijpaneel verlaagde mijn temperaturen met 15 graden.

Pluspunten

• Zorgt voor een aanzienlijk verbeterde airflow. Mijn temperaturen zijn ongeveer met 15 graden gedaald tijdens gamen.
  • Voor slechts €15,- is je BitFenix Phenom opeens een stuk beter.

Minpunten

• Zonde dat het niet standaard mogelijk is bij de BitFenix Phenom.
  • Zorgt voor wellicht iets meer stof, maar door zelf goed onderhoud uit te voeren is dit geen groot probleem.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een BitFenix Phenom & Phenom M Vented sidepanel - Wit?