König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Specificaties Bluetooth 4.0-dongle (10m) met USB 2.0-interface - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Lisadr 14 september 2016

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

64Bit Windows 10 herkent het niet als een plug & play device. König levert zelf geen drivers en geeft 0,0 support.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• geen drivers
  • slecht bereik
  • waardeloos support

Driverkwaliteit Score: 1

DePemco 8 november 2017 Product gekocht

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Prima product, doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Betrouwbare verbinding
  • Erg klein
  • Bereik

Minpunten

• Geen

Driverkwaliteit Score: 5

eXite 17 januari 2018 Product gekocht

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Gebruikt om een Apple Magic Mouse mee aan te sluiten op een verse Windows 10 Pro (64-bit) installatie. Plug and play; dongle erin en Windows zag gelijk dat er een bluetooth verbinding tot stand gebracht kon worden, ideaal!

Pluspunten

• Plug and play

Minpunten

• Geen

joepP 3 augustus 2017 Product gekocht

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Waardeloos product, werkt niet/matig onder Windows 10, absolute miskoop.

Pluspunten

• Klein

Minpunten

• Werkt niet direct onder Windows 10
  • Geen drivers te vinden
  • Instabiel

junkiejakeNewbie 2 mei 2017

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Werkte voorheen prima op Windows 10 (64-bit), maar sinds vandaag ineens niet meer. Drivers zijn dramatisch slecht, onduidelijk en nauwelijks op internet te vinden. Ik ben behoorlijk goed met computers, maar van dit ding word ik gek. Niet kopen!

Pluspunten

• Bereik

Minpunten

• Windows 10 support

Royale de Luxe 10 februari 2017

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Gekocht voor audio onder Windows 10. Verschrikkelijk product ontbreekt driversupport voor Windows 10. Werkt niet goed op windows 10 BT drivers, hierdoor is het bijna onmogelijk om je audio device een 2de keer te connecten of reconnecten is bijna onmogelijk. Bereik in open ruimte is met moeite 5 meter.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• Geen windows 10 drivers
  • slechte audio support
  • max 5 meter bereik in open ruimte.

draakhoofd 26 augustus 2016

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Dramatische drivers! De stick (CSR 4.0) wordt door Win10 niet automatisch herkend, en op de site van fabrikant is niets te vinden. Er zit een cd in de verpakking, maar ik heb al jaren geen disc-drive meer. Uiteindelijk via een speciaal voor dit probleem opgezette site een werkende driver gevonden.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Dramatische drivers

hendrikbosNewbie 12 juli 2016

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Kort maar krachtig: Makkelijk te installeren Bluetooth 4.0 dongle op een Windows 8.1 PC. Makkelijk: Omdat deze door Windows 8.1 zelf geïnstalleerd wordt.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren

Minpunten

• Niet (softwarematig) uitschakelbaar

DecimNewbie 8 oktober 2015

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Goede sterke bluetooth adapter, vermijdt het bijgeleverde software gebruiken! Hierdoor kan je geen contact maken met bijv. Ps4 controller. Steek hem in je pc en gooi de disk weg. Gewoon Windows apparaat zoeken gebruiken.

Pluspunten

• Sterke verbinding
  • Snel
  • Plug&Play

Minpunten

• Software

AtlasDev 18 augustus 2015

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Geweldig! gekocht om een playstation 3 controller aan te sluiten op mijn computer via bluetooth. Werkt direct, met stuurprogramma's van windows update. meteen een tweede gekocht voor mijn laptop. in mijn opzicht is de prijs goed. 5/5

Pluspunten

• werkt out of the box
  • werkt i.c.m SCP DS3 Monitor
  • prijs
  • klein

Minpunten

• euuu

REESE 17 augustus 2015

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Goed functionerende dongle voor een scherp prijsje. Helaas geen uitknop (ook niet software matig) om hem uit te zetten.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Klein en onopvallend
  • Functioneert naar behoren

Minpunten

• Geen uitknop (ook niet softwarematig)

Driverkwaliteit Score: 3
renenatuurlijk 27 mei 2015

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Ik heb deze Bluetooth usb stik gehaald om mijn dualsc hock 4 aan mijn pc verbinden en het werkt gewoon heel eenvoudig zonder drivers te hoeven te installeren en zelfs zonder op google te zoeken hoe wat werkt.

Pluspunten

• eenvoudig

Minpunten

• niet uitzetbaar via pc, dus met de hand eruit trekken als je hem uit wilt hebben.

Ephemer 13 mei 2015

König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle

Prima product. Reden van aanschaf was het verbinden van de PS3 SIXAXIS controller met een pc.

Pluspunten

• werkt i.c.m. 'ScpServer' software en de PS3 SIXAXIS controller
  • driver CD

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een König Micro Bluetooth versie 4.0 dongle?