Transcend StoreJet 25M3 2TB Blauw

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
13 reviews - Pagina 1 van 1
Window 10 juli 2017 Product gekocht

Transcend StoreJet 25M3 750GB Zwart

Dit schijfje doet precies wat je wil: maakt op alle vlakken een solide indruk. Snel, stil, wordt niet warmp, en lampje probeert je niet te verblinden. Op alle apparaten die ik getest heb plug en play. Encryptie mogelijk, ook een plus! (Ik heb de 2TB versie.)

Pluspunten

• Snel
  • Stil
  • Solide
  • Encryptiemogelijkheden
  • Stevige kabel
  • Lampje
  • Handzaam formaat
  • Plug en play

Minpunten

• Kabel wel een beetje kort

mrmallo 5 maart 2015

Transcend StoreJet 25M3 2TB Zwart

Prima externe harde schijf, goed prijs / kwaliteit verhouding, vooral de bouwkwaliteit ben ik erg tevreden mee, het schijfje voelt solide en stevig aan en er zit een dikke rubberen stootrand omheen, dit vind ik wel zo prettig bij een portable externe schijf.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Prijs / kwaliteitverhouding
  • Stootbestendigheid
  • Dikke kwalitatieve USB kabel

Minpunten

• Korte kabel

XazzNewbie 7 september 2013

Meess_M 13 maart 2013

jpg97 23 augustus 2011

Transcend StoreJet 25M3 750GB Zwart

Pluspunten

• Robuuste behuizing
  • Goede kabels meegeleverd

Minpunten

• Geen

Mobiliteit Score: 5

Frank1981 23 januari 2011

Transcend StoreJet 25M3 500GB Zwart

Pluspunten

• Sinds een paar maanden in bezit van de 640gb versie van de genoemde HDD. Tot nu toe zeer tevreden. Snel betrouwbaar ne lekker handzaam. Heb zelf nog geen usb 3.0 dus kan geen snelheid meeting posten maar ik zit wel op ong. 25 mb/sec bij kopieeren van bestanden van interne naar externe HDD.

Minpunten

• 1 klein nadeeltje vind ik de bijgeleverde kabel: hij zit niet heel erg vast in de HDD dus hij kan weleens losschieten!

Mobiliteit Score: 5
The Narrator 20 augustus 2017 Product gekocht

Transcend StoreJet 25M3 2TB Zwart

De reden dat ik voor deze schijf ben gegaan is de beschermde behuizing en daar ben ik tot nu toe enorm tevreden over.

Pluspunten

• De behuizing (voornaamste reden voor mij om voor deze schijf te gaan)
  • Relatief Compact (is natuurlijk wat dikker/groter ivm met de bescherming als concurerende schijven in deze prijsklasse)
  • Lees/Schrijf snelheden (meer dan redelijk)
  • Prijs /Kwaliteitsverhouding

Minpunten

• USB kabel had ietsje verder in de drive mogen gaan voor meer stevigheid (zou los kunnen schieten bij beweging)
  • Gewicht (is wat zwaarder als concurerende schijven in deze prijsklasse maar daar krijg je een veel betere bescherming voor terug)
  • Lampje/Back-up knop (ik ben niet zo van die extra opties op een simpele schijf, maar dat is persoonlijk. Voor zulke schijven prefereer ik zo simpel, compact, licht en snel als mogelijk, meer niet)

viniecom 1 juni 2017

Transcend StoreJet 25M3 1TB Zwart

Ik heb deze schijf gekocht als backup voor al mijn bestanden. Bevalt prima. Transfer speed ligt tussen de 90mb/s en de 115mb/s wat ook voor grote bestanden prettig is 50 gig onder 10 minuten gekopiëerd. De kabel die erbij zit voelt solide aan dat is ook zeker een pluspunt.

Pluspunten

• snelheid gemiddeld 100mb/s
  • gewicht en formaat
  • usb-c en usb 3.0 te maken (kabel vervangen)

Minpunten

• software meegeleverd

Jan64nl 25 november 2016

Prima disk. Zeer snel bij gebruik van usb 3.0

Pluspunten

• Snel
  • Degelijk
  • Compact

Minpunten

• Korte usb 3 kabel

djiwie 1 oktober 2016

Transcend StoreJet 25M3 2TB Zwart

Prima harddiskje in een mooie en stootvaste behuizing.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Stootvast
  • Stevige kabel

Minpunten

• Als je de case opent verbreek je het garantiezegel.

karel97 15 november 2017 Product gekocht

Transcend StoreJet 25M3 1TB Zwart

HDD is prima, maar niet geweldig. Lijkt robuust, maar voelt niet zo aan. Zit een siliconen hoes omheen, maar dat biedt niet voldoende bescherming bij een val. Kabel is prima. Software werkt niet op mijn Windows 10 computer, start helaas niet op. Prima schijf, niet geweldig.

Pluspunten

• Goede R/W snelheid
  • Siliconen hoes zorgt ervoor dat hij niet zomaar wegglijd

Minpunten

• Software niet optimaal
  • Niet zo robuust als de schijf eruit ziet

BUR 14 december 2015

Transcend StoreJet 25M3 1TB Zwart

Programma wat is meegeleverd kopieert in "Backup mode" niet volledig de "My documents" map. En meld dat outlook eerst afgesloten moet worden. Het programma kwam zelf met de melding dat niet alle bestanden waren gekopieerd. Maar welke staat niet in een log oid. Test in combinatie met OS:W10

Pluspunten

• Hoge kopieersnelheid
  • Stil

Minpunten

• Kopieert niet volledig "My documents"

ronaldomponteNewbie 30 augustus 2017 Product gekocht

Transcend StoreJet 25M3 2TB Groen

The product looks robust, but it is tooooooooo slow. Transfer rates using copy/paste were 2 Mb/s (in average) for a 25Gb-folder comprising small files (pdfs). Despite the robust and nice design, I had to return it. I cannot take so lower transfer rates.

Pluspunten

• Robust construction
  • Auto backup button

Minpunten

• Too slow
  • Does not worth the money

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Transcend StoreJet 25M3 2TB Blauw?