Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
a.vandenhoeven 28 mei 2017

Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB

Geheugen in een budget-game-build gebruikt met Asrock B250M-HDV, Pentium G4560 en MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC. Werkt prima in HD voor de meeste games. Ook 16 GB is beter dan 8GB voor de performance. Neem wel moederbord dat 2400Mhz/DDR4 geheugen volledig ondersteunt. Erg tevreden.

Pluspunten

• Werkt direct "out of the box"
  • Heatssinks is toch altijd iets makkelijkere vasthouden bij het plaatsen
  • Haalt de 2400Mhz
  • Niet de top in latenccy maar werkt gewoon snel

Minpunten

• geen mooie kleur (geen probleem bij mijn gesloten kast)

mach2 20 februari 2017

Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB (Product gekocht)

Mooi setje 2400 Mhz (16-16-16-39) DDR4 geheugen, draait bij mij op 1.2Volt (standaard) op 2666Mhz met 15-15-15-36. (69,95 dat ik ze kocht in mid 2016)

Pluspunten

• Zien er mooi uit
  • Draait makkelijk 2666Mhz

Minpunten

• geen

LukasDice 31 december 2016

Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB

Mooie ijzeren heatsinks en ja, verder is het gewoon geheugen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Snel met lage latency

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB?