Specificaties 5GHz WiFi-ac + 4G-router • 4x 100Mbps switch - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Tigo2000 26 april 2017

Asus RT-AC51U

Standaard firmware op de router is pure troep. Gelukkig is het zeer makkelijk om eigen firmware op de router te zetten. Met de nieuwe firmware kan je echt de router omtoveren in een beest, want de hardware die deze Asus router heeft is best goed.

Pluspunten

• 2.4 / 5.0 GHz banden
  • Zeer makkelijk op te zetten
  • Groot bereik

Minpunten

• Prut software
  • 100mbps limiet

Beheerbaarheid Score: 1
WLAN-bereik Score: 5

Davemave 21 april 2017

Asus RT-AC51U

Wilde een vervanging voor mijn 15jr oude Linksys, maar die was nog beter dan deze. 3mtr er vandaan en de WiFi signaalsterkte was al halverwege. Functionaliteit is mooi, maar met zulke slechte netwerk verbindingen vind ik het een troep apparaat.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Functionaliteit

Minpunten

• 100mbit poorten
  • Signaalsterkte

andromedaan 15 maart 2017

Asus RT-AC51U

Misleidende informatie over de router. Namelijk; de WAN-poort is slechts 100mbit, dus dan maakt het niet uit hoe snel de WiFi signaal is, gezien de input een bottleneck van 100mbit is dat de theoretische max. In de praktijk kreeg ik er max 60mbit uit. Ik heb hem moeten terugsturen.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• Max 60mbit WAN input
  • Misleidende productinfo
  • ASUS helpdesk wist mij niet

mrFreeZe 14 augustus 2016

Asus RT-AC51U

De specificaties volgens de doos zijn prachtig, tot 750Mbit op 802.11ac. Kom je met het product thuis, blijken er slechts 100Mbit netwerkpoorten op te zitten. Maximaal 75Mbit effectief. Wat een domper!

Pluspunten

Minpunten

• Geen gigabit poorten (100mbit max)

maikelhennipman 26 juli 2016

Asus RT-AC51U

Ter vervanging van de ubee rommel die ziggo aanleverd. Deze router heeft echt mijn draadloze internet gered. Erg snelle doorvoer en de switch werkt ook top

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snel
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Geen

bflammers 17 april 2016

Asus RT-AC51U

Goede router voor een mooie prijs. Ik heb voor de RT-AC51 gekozen omdat deze 5ghz en het AC-protocol ondersteund en redelijk geprijsd is. Veel instelmogelijkheden en stabiele verbinding.

Pluspunten

• 5ghz, AC
  • Veel instelmogelijkheden, mooie interface
  • Redelijke prijs
  • Mogelijkheid om op te hangen

Minpunten

• Het bereik valt een beetje tegen
  • 100 Mbit switch

pe0mot 13 februari 2016

Asus RT-AC51U

Super doosje, aanrader!! Goedkoop en alles wat ik zoek: ipv6, veel instellingen, goede userinterface, stabiel, en prima werking.

• Gemak
  • Kwaliteit

Minpunten

• geen

beko1997 7 december 2015

Asus RT-AC51U

Mooi basisapparaat met geavanceerde functies.

Pluspunten

• Wifi AC ondersteuning
  • VPN-client
  • VPN-server

Minpunten

• Blauwe LED-indicatielampjes (je hangt hem niet snel in het zicht)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus RT-AC51U?