Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Intel NUC Kit NUC5i7RYH. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Anoniem: 378762Newbie 9 januari 2016

Intel NUC Kit NUC5i7RYH

Het is een zeer snelle en krachtige NUC. Alleen jammer dat de laatste bios updates een beetje roet in het eten hebben gegooid. Nu het eenmaal draait is hij zeker de moeite waard en de perfecte vervanging geweest voor mijn desktop.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Snelle computer
  • Voor en achter USB-poorten
  • Zeer stil met koelen
  • Kleiner dan een broodtrommel

Minpunten

• UEFI boot disk speciaal maken met M.2 SSD
  • Snel krasjes op zwarte deksel

DON PAPA 2 januari 2016

Intel NUC Kit NUC5i7RYH

Super klein en maar samen met een Samsung 950 pro ssd ook nog eens zeer snel.

Pluspunten

• Klein
  • Zeer stil
  • Super snel met een M.2 SSD
  • Laag stroom verbruik

Minpunten

• Nog niks tegen gekomen

Ben1987 11 juni 2015

Intel NUC Kit NUC5i7RYH

Helemaal tevreden, prima product !

Pluspunten

• Echt heel klein
  • Heerlijk snel
  • Super stil
  • Nieuwe hardware dus zou er weer even tegen aan moeten kunnen

Minpunten

• Kan even blazen om te koelen, is bij mij redelijk snel weer stil

Anoniem: 908853Newbie 12 april 2017

Intel NUC Kit NUC5i7RYH

Zalig ding super compact, goede koeling, beter en lichter dan mijn vorige laptop.

Pluspunten

• Geheugen 16G
  • Snel
  • Licht
  • Compact

Minpunten

• Zo klein dat je hem soms even moet zoeken.

hinse 16 januari 2016

Intel NUC Kit NUC5i7RYH

Op basis van de review van Ben1987 kocht ik in de zomer van 2015 deze Intel NUC. Ik heb hem voorzien van Kingston HyperX Impact HX316LS9IBK2/16 16GB RAM, de Samsung 850 EVO SSD en een Dell P2715Q op 4K. Zeer solide en snel apparaat, zeer tevreden over.

Pluspunten

• Zeer snel (Win 10 boot tijd rond 8 sec vanaf power on)
  • 4K op 60hz ondersteuning
  • Makkelijke installatie
  • Intel Iris 6100 goed genoeg voor moderne games op low/medium
  • Bij lage/normale load fluisterstil

Minpunten

• Intel drivers regelmatig buggy
  • Bij hoge pcu/gpu load begint ie hard te blazen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel NUC Kit NUC5i7RYH?