Asus VX24AH Zwart

Specificaties 23,8" • 2560x1440 (Quad HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Asus VX24AH Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Spinner 1 september 2016 Product gekocht

Asus VX24AH Zwart

Bij de keuze voor een scherm was ik beperkt vwb de fysieke afmetingen van een monitor en ik wilde een 16:9 2560*1440 resolutie. Deze Asus is in hoogte, lager dan mijn oude 22" iiyama, uitstekend voor mijn doel. Er moet tenminste één minpunt worden gegeven, waarom ?

Pluspunten

• Fysiek klein scherm
  • Heldere kleuren
  • Kan middels nvidia config op 75Hz worden ingesteld
  • mooie vormgeving, dunne bezels
  • lagere prijs vergeleken met andere 1440p schermen
  • Luidsprekers (ring-device Zoiper)

Minpunten

• geen

Uffeltje 14 februari 2016

Asus VX24AH Zwart

Door de resolutie van 2560x1440 op 24" verschijnen er scherpe beelden. De kleurweergave is mooi, helaas is er op donkere beelden lichte backlight bleed te zien. Kan WEL op 75 Hz worden ingesteld. Zelf heb ik dit gedaan door een aangepaste resolutie toe te voegen in de Nvidia settings.

Pluspunten

• Hoge resolutie
  • Mooie kleurweergave
  • Dunne bezels
  • 75 Hz
  • Stevig bouw

Minpunten

• Lichte backlight bleed

cakevrter2000Newbie 18 september 2015

Asus VX24AH Zwart

prachtig design en schitterend beeld voor de prijs 1440p is echt veel mooier dan 1080p de voet is mooi stevig ookal ziet hij er wat klein uit

Pluspunten

• dunne randen rond het scherm
  • goede prijs

Minpunten

• 60Hz GEEN 75Hz
  • voet is niet zo goed verstelbaar

markverrot 2 augustus 2015

Asus VX24AH Zwart

Een 1440p IPS scherm met goede prijskwaliteit die nog geen review op tweakers had. Iets kleiner, minder poorten en een minder verstelbare voet dan de even dure Dell Ultrasharp U2515H, maar een veel mooier design, zeer dunne randen en stevige voet. Let op: dit scherm is geen 75hz maar 60hz!

Pluspunten

• Heel erg mooie beeldkwaliteit
  • Stevige bouw
  • Zeer stijlvol design (dunne randen en mooie voet)

Minpunten

• Haalt maar 60hz, niet de beloofde 75hz
  • Even dure Dell Ultrasharp U2515H is 1 inch groter en heeft een verstelbare voet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus VX24AH Zwart?