Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
NICKYIINewbie 26 september 2020 Product gekocht

Belkin Mini Bluetooth V4.0 USB Adapter

Na de laatste windows update han ik niet meer luisteren naar mijn muziek via Belkin Mini Bluetooth adapter 4.0. De muziek word onderbroken weergegeven. Nergens vind ik gehoor, ook niet bij Belkin zelf .

Pluspunten

• klein

Minpunten

• onderbroken weergave muziek

Youri135 19 augustus 2019 Product gekocht

Belkin Mini Bluetooth V4.0 USB Adapter

Werkt naar behoren op Windows 10, geen extra drivers nodig gehad, werd direct herkend. Kan meerdere apparaten tegelijk verbinden. Heeft wel een vrij fel blauw LED'je.

Pluspunten

• Plug 'n Play

Minpunten

• Fel LED'je

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Belkin Mini Bluetooth V4.0 USB Adapter?