Plantronics RIG PS4/PS3/PS Vita Wit

Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Headsets voor de PlayStation 4

De headsets die we tot nu toe hebben getest, waren vooral geschikt om op een pc aan te sluiten. Er zijn echter headsets die volgens de fabrikant ook gebruikt kunnen worden in combinatie met een PS4.

101    24 apr '15

Videoreview - Headsets voor PlayStation 4 - Goed geluid op de bank

Bij de voorgaande tests van gaming headsets hebben we ons vooral gericht op headsets die geschikt zijn voor het spelen van pc-games, maar niet of nauwelijks overweg konden met een console. Vandaar dat we dit keer kijken naar een serie gaming headsets die...

23    24 apr '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Qu3st 15 januari 2018 Product gekocht

Plantronics RIG PS4/PS3/PS Vita Zwart

Zeer goede PS4 headset. Het geluid is perfect! De bouw van de headset is goed, zachte oorschelpen die goed over je oren heen gaan, met een zachte hoofdsteun. Langdurig gebruik is goed! Enige minpunt is de lange bekabeling. Maar met deze prijsklasse is dat geen groot probleem.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort

Minpunten

• Niet draadloos

Simon P 2 december 2016

Plantronics RIG PS4/PS3/PS Vita Zwart

Het geluid van deze koptelefoon is zeer goed, lekkere bas en zuivere hoge tonen. Door de gevoerde schelpen en beugel geschikt voor langdurig gebruik. Verschillende configuraties zijn mogelijk en Plantronics geeft goede service wanneer een onderdeel vervangen moet worden. Aanrader, dit is 1 van de beste koptelefoons in zijn prijsklasse.

Pluspunten

• geschikt voor langdurig gebruik
  • verschillende configuraties mogelijk
  • goede kwaliteit van geluid
  • goede service Plantronics
  • mogelijkheid om via skype of telefoon te communiceren

Minpunten

• microfoonkabel erg dun

McJones 30 mei 2015

Plantronics RIG PS4/PS3/PS Vita Zwart

Comfortabele hoofdtelefoon. Het geluid vind ik geweldig. Hij heeft echt een lekkere goede bass en je hoort goed alle leuke geluidsdetails en effecten tijdens gamen, films kijken of muziek luisteren. De lichte ruis op de achtergrond is wel een dikke min. De ruis wordt veroorzaakt door de versterker.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluid
  • Bass

Minpunten

• Ruis
  • Wirwar van kabels

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Plantronics RIG PS4/PS3/PS Vita Wit?