Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
HJCBergmans 1 juni 2015

Olympus OM-D E-M1 Body Zwart

Stevige prijs voor een stevige camera. Heb hem nu een jaar en 12-40mm pro lens en voor mij nog steeds de camera. Nu met 40-150mm Pro gewapend een fantastische camera

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Duidelijk en zeer uitgebreid menu en mogelijkheden
  • beeldstabilisatie geweldig

Minpunten

• prijs

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5

Sylverstone 21 november 2015

Olympus OM-D E-M1 + 12-40mm f/2.8 + 40-150mm f/2.8 Zwart

Een fantastische camera, zeker in combinatie met deze twee Zuiko f2.8 objectieven. Verbluffend mooie foto's. Camera vind ik erg plezierig in het gebruik, talloze mogelijkheden en ingebouwde filters en presets. Werk er professioneel mee, voor mij een vooruitgang t.o.v. mijn SLR-uitrusting.

Pluspunten

• Prachtig retro design
  • Ingebouwde wifi (superhandig om direct foto's te delen)
  • Makkelijke intuļtieve bediening qua belichting
  • Solide degelijke spatwaterdichte behuizing
  • Objectieven zijn hun prijs m.i. waard
  • Prima aftersales

Minpunten

• Had al snel sluiterprobleem, moest gerepareerd

dongstra 25 oktober 2013

Olympus OM-D E-M1 Body Zwart

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Olympus OM-D E-M1 + 12-50mm f/3.5-6.3 Zilver?