×

Help Tweakers weer winnen!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
koen12333 17 april 2016

Antec VPF Series 350W

Prettige redelijk stille voeding. Maar als je een Strix GTX960 inbouwt en gamet gaat hij hard zoemen. Kortom: je hebt de VPF450 nodig. Het is onduidelijk gespecificeerd wat je precies wel en niet met zo'n voeding kan/wanneer je buiten de specs treedt. Dat geldt voor heel veel voedingen.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• onduidelijk wat de specs waard zijn. Te klein voor game systeem met GTX960 of hoger.

Kliko 28 juli 2015

Antec VPF Series 350W

Gebruikt voor in een stille server icm. fractal design R4 black pearl kast.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Zit in een goede verpakking.

Minpunten

• Niet erg stil, maar ook niet lawaaierig. Het meest luide onderdeel van mijn kast. Komt boven stock fan van intel cpu uit. Indien ik er last van heb ga ik deze nog een keer vervangen voor een stillere.
  • Indien je de voeding onderin de behuizing plaatst: De kabels zijn aan de korte kant. Het ging net, maar ik ga wel wat verlengstukken aanschaffen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Antec VPF Series 350W?