×

Help Tweakers weer winnen!

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
xdcx 3 februari 2016

Behringer XENYX Q502USB mixer

De XENYX Q502USB is een prima mixer om te gebruiken in combinatie met een condensator microfoon om muziek op te nemen. Hij kan analoog of via USB aan de computer gekoppeld worden, waarbij analoog de laagste latency geeft. Hij is zeer aantrekkelijk geprijsd voor een mixer.

Pluspunten

• Goed geluid
  • USB (fungeert als externe geluidskaart)

Minpunten

• Latency over USB (geen idee of dit bij andere externe geluidskaarten beter is)
  • Geen power button

kakinjehoofd 23 maart 2017

Behringer XENYX Q502USB mixer

Handige en compacte mixer voor in een kleine studio. Doet gewoon wat het moet doen. Heeft veel functies. Enige nadeel is dat er geen aan/uit-knop op zit. Daarnaast hoor ik ook een zachte ruis wanneer ik de `Main Mix´ knop open draai.

Pluspunten

• Werkt goed
  • goede kwaliteit
  • genoeg functies

Minpunten

• geen aan/uit-knop
  • zachte ruis

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Behringer XENYX Q502USB mixer?