×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

1 review

Behringer XENYX 302USB - Reviews

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
1 review - Pagina 1 van 1
Ster Reviews 18 maart 2017

Behringer XENYX 302USB

Mooie mixer en ook niet al te groot, maar toch werkt deze super. door de verschillende outputs kan ik bijvoorbeeld ook mijn keyboard opnemen of een belangrijk telefoongesprek. verder mis ik wel de optie om de 2-track line ook te kunnen aanpassen. Maar het is verder een super mixertje!

Pluspunten

• Verschillende outputs
  • functie voor phantom power
  • Indicatie lampjes

Minpunten

• voor phantom power moet je de tulp output gebruiken
  • niet voor alle in-lines is een "tune section"

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Behringer XENYX 302USB?