Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
tHe_BiNk 4 juni 2015

Asus Zenfone 2 (ZE551ML, Z3560) 16GB Zwart

Net binnen de ZE500CL versie. Voor het geld is het echt een leuke telefoon. Draait nog steeds 5.0.1. Camera is okay, niks bijzonders. Mijn vorig telefoon was een Samsung Note met SlimRom. Uitgebreide review bij AnandTech; http://www.anandtech.com/show/9251/the-asus-zenfone-2-review

Pluspunten

• Prijs nog geen 200
  • Vrij behoorlijke specs voor deze prijs
  • Lekker snel
  • Asus is continue bezig met updates. Kan Samsung nog heel wat van leren.
  • Stabiel

Minpunten

• Scherm veel weerspiegeling, veel vingerafdrukken, niet heel erg helder. In de zon niet bruikbaar. De reden dat ik de telefoon heb weggedaan. Buiten is de helderheid niet voldoende.
  • Zwaar en vrij glad
  • Scherm is maar 720P
  • Camera matig
  • Google maps trekt de telefoon binnen 3 uur leeg.
  • SoC kan behoorlijk warm worden.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus Zenfone 2 (ZE551ML, Z3560) 16GB Rood?