Edifier R1700BT (Bruin)

Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 66 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:

Edifier R1700BT (Bruin)

Net als de R1280T maakt ook de R1700BT een uitstekende indruk met zijn geluidsweergave. Net wat luxer vormgegeven en afgewerkt, net wat beter geluid, bluetooth functie ingebouwd, maar daar betaal je ook wel een meerprijs voor. Al met al een aantrekkelijk setje die een iets-meer-dan-100-euro budget knap invult.

Pluspunten

• Uitstekende all-round geluidsweergave. Redelijk neutraal uit zichzelf, eventueel aan te passen met de fysieke knoppen.
  • Opvallend rijke bass
  • Uitstekende prestaties in het midden tot hoge segment
  • Fysiek knappe kastjes, mooie afwerking.
  • Met of zonder stofkap te gebruiken.
  • Twee ingangen voor bijv. PC / Smartphone, of PC / Chromecast Audio en daarbij Bluetooth ingebouwd.
  • Prima prijs-prestatieverhouding

Minpunten

• Afstandsbediening lijkt leuk, maar helaas matig uitgevoerd.
  • 4-pin kabel tussen de twee speakers wat lastiger verkrijgbaar dan standaard speakerkabel

Qruzader 5 mei 2015

Edifier R1700BT (Bruin)

PC-speakers van studio kwaliteit. Goede geluidskwaliteit ongeacht op welk volume met veel aansluitingsmogelijkheden.

Pluspunten

• Hoge geluidskwaliteit
  • Voldoende aansluitingsmogelijkheden (2x RCA + Bluetooth)
  • Design
  • Afzonderlijk instelbare treble & bass
  • Bluetooth
  • Meegeleverde afstandbediening
  • Kast van MDF
  • Afneembare speakergrill.

Minpunten

• Geen 3,5 mm jack ingang aan de voorkant van de speaker
  • Afstandbediening voelt goedkoop aan
  • Aan-uit schakelaar zit aan de achterkant van de speaker

Film/gameweergave Score: 4

deDorus 9 februari 2017

Edifier R1700BT (Bruin)

Terwijl ik nog aan het twijfelen was tussen topkwaliteit en een klein budget, kwam bij iBood deze R1700BT voorbij voor 99,95 euro. Na ze nu een maand in gebruik te hebben kan ik alleen maar concluderen dat de reviewers gelijk hadden. Betere prijs/kwaliteit verhouding zal moeilijk te vinden zijn.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Afwerking
  • Uitstekend voor de woonkamer
  • Compact

Minpunten

• Bluetooth is onbeveiligd en blijft aan staan als de RCA ingang gebruikt wordt

Basweergave Score: 5

th0ckx 11 mei 2015

Edifier R1700BT (Bruin)

prachtige boxen voor een mooie prijs

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Goede prijs
  • Zien er mooi uit (is natuurlijk smaak) en niet te groot
  • Goed afgewerkt

Minpunten

• Bluetooth klinkt zachter dan RCA aansluiing

Film/gameweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 3

Miepje1 5 januari 2021 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Deze boxen 4 jaar geleden gekocht, weinig gebruikt, maar verleden week deden ze niets meer. Het geluid was goed Durf niet meer Edifiers te kopen. ik geef een laag cijfer omdat de levensduur te kort schiet voor deze prijs.

Pluspunten

• geluid
  • aansluiting
  • bediening

Minpunten

• aan en uit knop achter op de box
  • levensduur.

hanoulle 9 november 2020 Product gekocht

Edifier R1700BT (Zwart)

Zeer goede klank voor een heel goede prijs. Mooi, sober en praktisch ontwerp. Werd mij aangeraden door andere gebruiker. Raad het ook zelf aan.

Pluspunten

• Mooie warme klank. Zowel voor klassieke muziek, moderne muziek, spraak ...
  • Mooi, sober ontwerp.
  • Korrekte prijs.
  • Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Minpunten

• Afstandsbediening komt prutserig over.

DeBoon 29 augustus 2020 Product gekregen

Edifier R1700BT (Zwart)

Gekregen voor mijn verjaardag. ik heb een heel hoge, kamer, en ze vullen het zeer goed met geluid! De bas is diep, maar met de knoppen kun je die ook verminderen/harder zetten. 1 nadeel: mijn bureau gaat trillen bij een bepaalde toonhoogte, en versterkt die toon, wat irritant is

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • prachtig uiterlijk
  • Kostte niet veel meer dan de 1280DB

Minpunten

• Ik kan nooit 100% vol. gebruiken, al kan dit ook een pluspunt zijn
  • klinkt beter op hoge volumes dan lage

christos419 25 augustus 2020 Product gekocht

Edifier R1700BT (Zwart)

Betere TV, Computer speakers bestaan bijna niet voor een prijs rond de 100 euro. Uiterlijk is strak, simpel, weinig bedrading. Ook is dit model zeker geschikt voor films en past in een kleinere woonkamer. Pluspuntje is toch de Bluehooth.

Pluspunten

• Goedkoop in verhouding tot de kwaliteit MDF, prestaties en geluid
  • Strak en mooi van design. Dit is geen lompe grote speaker en past makkelijk op een bureau. Ook kan het systeem makkelijk met een aux aan je tv aangesloten worden voor wat meer tv, game, film ervaring.
  • Leuke bass als je dit wilt hebben. Tonen komen goed en volwassen over i.p.v. de logitech speakers met een vieze bass. Dit is een volwassene manier van muziek luisteren o.b.v. verschillende hoogtes en dieptes. Voor dit geld een echte no brainer.
  • Presteert tegen systemen van 300 euro +/- (extra plusje)

Minpunten

• Verwacht geen HI-FI systeem van 600 euro+
  • Afstandsbediening werkt niet helemaal perfect (wat goedkoper, maar kan ook niet anders voor dit geld)

Abio80 26 juli 2020 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Ik heb ze teruggestuurd omdat ze niet hard genoeg gaan (vooral de lage tonen) en mijn speakers van 20 jaar geleden (Yamaha) gewoon een stuk beter klinken, zelfs na al die jaren. Zou ik ze aanraden? Ja, als budget-speakers, voor bv. de computer, maar zeker niet voor een muziekinstallatie.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit lijken ze goed
  • Indien het allemaal niet zo luid moet is de klank goed tot zeer goed

Minpunten

• Minder dan verwacht
  • Afstandsbediening lijkt rommel
  • Sommige klanken zijn wat minder...

jacobras 3 juli 2020 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Een speakersetje met erg goede geluidskwaliteit, de prijs zeker waard. Aanrader! De speakers komen goed tot hun recht bij gebruik van een goede geluidskaart of audio interface, niet je telefoon er (bekabeld) op aansluiten dus. Lees ook vooral de uitstekende review van Foritain over dit product en de andere modellen!

Pluspunten

• erg goede geluidskwaliteit
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • design

Minpunten

• onbeveiligde Bluetooth-verbinding

Murk 6 januari 2020 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Sinds april 2016 eigenaar van deze speakers. Geluidstechnisch erg mooi en ziet er niet verkeerd uit. Echter word ik nu al een tijdje geteisterd door anderen die via bluetooth verbinden, wat niet te blokkeren is. Erg storend, en Edifier support reageert niet. Kan het setje daarom alleen maar afraden.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • geluidskwaliteit
  • uiterlijk

Minpunten

• onbeveiligde bluetooth verbinding
  • goedkope bediening

F.C 1 april 2019 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Leuk ontwerp, goed verzorgd. Door lovende berichten over geluidskwaliteit deze set gekocht om mijn bejaarde 2 + 1 set te vervangen. Dat viel tegen.... Edifier komt te kort in hoog en laag en het geheel klinkt nogal vlak, weinig transparant, of spankelend. Een zesje Mijn oude set weer terug geplaatst!

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • goede bouw
  • eigen afstandbediening
  • compleet geleverd

Minpunten

• geluid komt te kort in hoog en laag
  • klinkt weinig transparant

Gh0s7y 2 augustus 2018 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Prachtige speakers. Geluid voor deze prijs is uitmuntend. Hier kan ik echt van genieten. De kwaliteit blijft ook goed bij hogere volumes.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Aantrekkelijk

Minpunten

• Afstandsbediening werkt niet altijd soepel
  • Bluetooth staat altijd open

JeSPQR 9 februari 2018 Product gekocht

Edifier R1700BT (Zwart)

Het eerste wat me opviel toen ik de speakers aanzette was de geweldige bass. Die is verassend rijk en diep, maar overschaduwt de hoge- en midrangetonen niet. En anders kan je altijd de bass en treble helemaal naar jouw smaak aanpassen. Echt een geweldige set!

Pluspunten

• Geweldige bass
  • Bouwkwaliteit niks op aan te merken
  • Zwarte variant makkelijker in een setup te implementeren
  • Bass en Treble individueel aan te passen
  • Twee RCA-aansluitingen en Bluetooth

Minpunten

• Omdat alles zwart is, ogen de speakers wat saaier dan de houtvariant.
  • Geen Optical- en Phono-In
  • Geen Sub-out

hardwarefanatic 15 december 2017 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Top 2.0 speakers met zeer goed vol geluid. Zowel hoog, midden als laag een erg goed bereik. Niet te groot. Uitgebreide aansluitmogelijkheden.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bluetooth aansluiting
  • Mooi formaat
  • Vormgeving
  • Kabels lekker lang

Minpunten

• Remote wat te eenvoudig

Patatje19 24 september 2017 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Vandaag mijn nieuwe speakers ontvangen. Ze doen alles dat ze moeten doen zijn degelijk gebouwd voor een goede prijs.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Mooie lage tonen
  • Veel aan te passen
  • Verwijderbare stofkap

Minpunten

• Bluetooth is minder
  • Hele lange speaker kabel

Oscar F 7 september 2017 Product gekocht

Edifier R1700BT (Bruin)

Redelijk geluid, maar zeker geen hifi.. Zien er aardig uit, maar houten zijpanelen zijn nep. En het meest irritante is de bluetooth die niet uit te zetten is en beveiligd word met code 0000. Dus iedereen kan er op inloggen wat ook regelmatig gebeurt

Pluspunten

• redelijk geluid

Minpunten

• Niet uit te zetten bluettooth zonder redelijke beveiliging
  • support 0,0
  • kneuterige ab
  • prijs/geluidskwalitiet

Shinoda032 9 februari 2017

Edifier R1700BT (Bruin)

Ik twijfelde tussen deze boxen en de Edifier R1280T. Uiteindelijk voor deze gekozen wegens de uistekende reviews en ik ben zeer blij met deze keuze. Geluidskwaliteit is uitstekend en op hogere volumes nauwelijks last van ruis. Boxen zien en voelen ook heel fijn aan. Afstandbediening is enige minpunt.

Pluspunten

• Mooi alternatief voor mensen die zwarte boxen niet mooi vinden
  • Uitstekende geluidskwaliteit
  • Mooi volle bass, subwoofer word niet gemist
  • Bluetooth
  • 2.0, dus geen last van vele kabels
  • Afstandbediening
  • Knoppen aan de zijkant voelen heel leuk aan. Leuke weerstand bij draaien van de knoppen

Minpunten

• Afstandbediening voelt goedkoop aan

InGen10 26 januari 2017

Edifier R1700BT (Bruin)

Mooie speakerset met een verbazingwekkend goed geluid. De set beschikt over voldoende aansluitmogelijkheden (2x RCA line in en bluethooth). Aan de zijkant van de rechter speaker zijn de volume, bas en treble regeling te vinden. Er is ook een afstandsbediening bijgeleverd welke goedkoop aanvoelt maar wel gewoon goed werkt.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • design
  • aansluitmogelijkheden
  • Volume, bas en treble regeling op rechterspeaker
  • goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• afstandsbediening voelt goedkoop aan
  • kabel tussen de speakers kan aan de korte kant zijn

Hans C 16 september 2016

Edifier R1700BT (Bruin)

Ik heb deze speakers gekocht voor bij mijn werk PC. Daar stonden een paar kleine Medion Speakers. Het verschil is uiteraard enorm. Jammer dat bij deze (persoonlijk) mooi vorm gegeven speakers een onooglijke afstandsbediening zit. Die functioneert wel, maar voor hoe lang?

Pluspunten

• mooi vol geluid, ook op lager volume
  • pijnloze bluetooth connectie
  • extra tulp aansluitingen voor tweede apparaat

Minpunten

• afstandbediening van niks
  • niet standaard speakerdraad tussen de twee speakers

Frozen 16 september 2016

Edifier R1700BT (Bruin)

De speaker is goed afgewerkt met een warme toon. Komt uit de doos zonder voelbare bass, waardoor hij standaard een neutrale maar volle toon heeft. Met de knopjes aan de zijkant kan je de bass en treble naar smaak aanpassen. De afstandsbediening werkt ook super, een echte aanrader.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Vol geluid
  • Afstandsbediening werkt goed
  • Bluetooth werkt goed

Minpunten

• De stekker zit vast aan de achterkant van de speaker

SpeedingWilly 15 september 2016

Edifier R1700BT (Bruin)

Een mooie speakerset met een prima sound. Ik ben goedkoop aan 2 setjes gekomen.

Pluspunten

• Mrima prijs/kwaliteit
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• 1 kleur, geen keuze voor b.v. zwart
  • kabel om 2e speaker te verbinden aan de korte kant
  • Afstandsbediening voelt goedkoop aan

GHBakker 18 februari 2016

Edifier R1700BT (Bruin)

Bluetooth werkt goed. Geluidskwaliteit blijft daarbij erg mooi. Bedraad is de geluidskwaliteit beter. dan komen de speakers volledig tot hun recht. De draad heeft een 4-polige connector en kun je niet zomaar verlengen. Ik had imeer lengte nodig en heb de importeur gebeld die een langere kabel stuurde. Super service!

Pluspunten

• bluetooth functie
  • goed geluid
  • super service van importeur!

Minpunten

• afstandbediening komt niet zo robuust over maar werkt prima
  • draad niet zelf te verlengen

mauspartyhouse 15 december 2015

Edifier R1700BT (Bruin)

Voor de prijs een prima setje. Zien er gelikt uit en klinken erg goed. Ik ben allergisch voor speakers die overdreven bass produceren en heb dus specefiek gekozen voor een setje waarbij dit te regelen is.

• Bluetoooth
  • regelbare Bass/Treble

Minpunten

• aan/uit schakelaar op de achterzijde

DrEvil1986 19 september 2015

Edifier R1700BT (Bruin)

De Edifier-R1700BT speakerset brengt interessante eigenschappen samen. • De set is compact (genoeg) voor gebruik op een bureau. • De geluidskwaliteit is erg goed, relatief neutraal, gedetailleerd hoog en midden, voldoende laag. • Voldoende aansluitmogelijkheden: 2xRCA line-in en Bluetooth. • Sterke vormgeving en afwerking. Veel kwaliteit voor een acceptabele prijs.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit erg goed
  • Compact
  • Voldoende aansluitingen voor bedoelde gebruik; o.a. bluetooth
  • Vormgeving & afwerking prima
  • Bass en Treble regeling

Minpunten

• Aan/uit schakelaar aan achterzijde
  • Afstandsbediening klein
  • Niet passief te gebruiken

Film/gameweergave Score: 5
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Edifier R1700BT (Bruin)?